بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 14068
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 1 فروردین 94 0:03 ق.ظ

پیام نوروزی نماینده مردم جنوب استان بوشهر

به نام خدا یا مقلب القلوب و الابصار؛ یا مدبر اللیل و النهار؛ یا محول الحول و الاحوال؛ حول حالنا الی احسن الحال فرا رسیدن سال ۱۳۹۴ خورشیدی را به هموطنان عزیز به ویژه مردم فهیم و ولایت مدار شهرستانهای دیر، کنگان، جم و عسلویه و تمامی کسانی که شکوفایی، سربلندی و اعتلای ایران اسلامی […]

به نام خدا

یا مقلب القلوب و الابصار؛ یا مدبر اللیل و النهار؛ یا محول الحول و الاحوال؛ حول حالنا الی احسن الحال

فرا رسیدن سال ۱۳۹۴ خورشیدی را به هموطنان عزیز به ویژه مردم فهیم و ولایت مدار شهرستانهای دیر، کنگان، جم و عسلویه و تمامی کسانی که شکوفایی، سربلندی و اعتلای ایران اسلامی را سرلوحه زندگی خود قرار داده اند صمیمانه تبریک میگویم .

با ظهور و بروز بهار فرح بخش، نوای امید از بام تا شام بر رواق دل ها طنین انداز است تا همپای عشق ها و امید ها و نوید ها ، دل ها را به نور ایمان بر افروزیم و دست ها را با تحول وشکوفایی همراه سازیم، گام های استوار را در تحقق ایده ها و طرح های ماندگار برداریم و نگاه حیرت،تحیر و تحسین بر انگیز جهانیان را در باور باروری و نوآوری هایمان بنگریم و در صفحات زرین تاریخ بنگاریم. خدای رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغاز به خالق سپارد.

جبهه سپاس بر آستان خدای متعال می نهیم که توفیقمان بخشید که سالی دیگر در راه وظیفه بزرگ خدمت به برادران و خواهران مسلمان و هم استانی های عزیز آغاز کنیم، سالی که گذشت ازسر وظیفه و تکلیف تلاش فراوان شد تادرکنار هم استانیهای عزیز و مسئولان اجرایی استان برای رفع بخشی از مشکلات و محرومیّت های منطقه به عنوان خدمتگزار شما به همراه سایر نمایندگان معزز استان تلاش نمائیم؛ خداوند را بر این مهم شاکرم که از حقوق مردم حوزه انتخابیه خود ذره ای کوتاه نیامده ام و بر سر احقاق حقوق آنها لحظه ای سکوت نکرده ام و تساهل و تسامحی به کار نبسته ام.

در سالی که گذشت با تدابیر رهبری فرزانه، نقش های دشمنان در زمینه های گوناگون از جمله نفت خنثی شد و همچنان تاکیدات مقام معظم رهبری بر مسائل اقتصادی و فرهنگی در سال های اخیر ، باید چشم انداز تلاش های در جهت خودکفایی و اعتلای میهن باشد.

برادران و خواهران ما در شرایطی هستیم که باید اقتصاد خود را مقاوم سازی نماییم و اقتصاد مقاومتی را دنبال کنیم تا دشمن نتواند به میل خود با معیشت مردم ما بازی کند، با همکاری و همیاری شما مردم و با توجه به همه ابعاد این مسئله امیدواریم شاهد یک حرکت پویا و شکوفا در عرصه مسائل اقتصادی باشیم و با همت مسئولین امر و برنامه ریزی آنها، ایده های بلند رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) را پیاده و عملیاتی نماییم.

اشتغال جوانان منطقه همچنان به عنوان بزرگترین دغدغه ام دنبال می کنم، توسعه صادرات غیرنفتی و استفاده از ظرفیتهای دریا، حمایت از کشاورزان عزیز جهت رونق کشاورزی و ایجاد زیرساخت ها برای اقتصاد مقاومتی نیاز جدی می بینم که به یاری خداوند همراه با نمایندگان محترم و همگام با مسئولان اجرایی آن را دنبال خواهیم کرد.

هم چون سالهای گذشته با الهام گرفتن از پیام نورانی مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای در آغاز سال نو و در سایه پرچم وحدت بخش نظام مقدس جمهوری اسلامی در راه پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان ایران مصمم تر از همیشه تلاش خواهیم کرد.

در پایان امیدوارم که سال جدید سالی سرشار از سلامتی و تندرستی و رحمت و برکت و رفاه و آسایش برای عموم مسلمانان بخصوص مردم شریف شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه باشد.

شاداب و با نشاط باشید و پیوسته امیدوار به لطف خدای بزرگ

موسی احمدی

نماینده مردم شریف شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن