بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61407
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 8 شهریور 99 10:55 ق.ظ

از نماینده چه خبر / در ادامه سلسه نشست های نماینده مجلس ؛

از حضور در جلسه شورای هماهنگی مدیران استان تا حل مشکل تیم پارس جنوبی

بر اساس رسالت گروه خبری ثلاث جهت تنویر افکار عمومی پیگیر مطالبات مردم از نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شده و گزارشی از عملکرد ایشان در هفته گذشته به شرح ذیل منتشر می گردد.

 وضعیت طرح آبرسانی به جم بررسی شد
در نشستی با حضور دکتر احمدی نماینده مجلس، مشاور وزیر نفت ، فرماندارجم ، مدیر عامل شرکت آبفای استان و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس و نایب رییس شورای اسلامی جم گزارش مبسوطی از روند اجرایی پروژه توسط مدیر عامل شرکت آبفا به سمع و نظر حاضرین رسانده شد. پس از اظهار نظر فرماندار جم و همچنین مشاور وزیر نفت مبنی بر رفع مشکلات موجود. دکتر احمدی طی سخنانی اظهار داشت : این پروژه در دوره نهم مجلس شروع شده و همچنان مردم منطقه درانتظار بهره برداری از آن هستند و درادامه به شرایط برداشت آب از چاه ها و و نارضایتی های حاصله اشاره و اظهار امیدواری نمودند که باتوجه به پیشرفت فیزیکی قابل توجه آن هرچه سریعتر مشکلات موجود در روند اجرایی آن مرتفع شود.

برون رفت تیم پارس جنوبی از وضعیت کنونی
در ادامه موضوع تعیین تکلیف تیم پارس جنوبی به عنوان محور بعدی جلسه مورد بررسی قرار گرفت و دکتر احمدی تسریع در حمایت از تیم توسط سازمان منطقه ویژه تاکید و خواستار اتخاذ تصمیم برای برون رفت از این وضعیت شدند.

حضور در شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت امور اقتصادی ودارایی استان
جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت امور اقتصادی ودارایی استان باحضور دکتر احمدی نایب رییس کمیسیون انرژی تشکیل شد
دراین جلسه ابتدا مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان طی سخنانی به شرح وظایف و کار کردهای شورای هماهنگی دستگاه های تابعه اشاره و درادامه به سامانه ایجاد پنجره واحد سرمایه گزاری استان اشاره و به صورت مبسوط به تعداد فرایندهای بارگزاری شده و کوتاه شدن زمان ارجاعات اشاره نمود.
درادامه مدیران حاضر در جلسه مطالبی در حوزه عملکردی مطرح و ناظر و مدیر کل گمرکات استان نیز در خصوص چالش های موجود درفعالیت های گمرکی و راه های برون رفت ازآن گزارشی به سمع ونظر حاضرین رساند.
دکتر احمدی نماینده جنوب استان بوشهر ضمن تشکر از رییس شورای هماهنگی و سایر مدیران حاضر درجلسه و تسلیت ایام حزن واندوه آل الله و گرامیداشت هفته دولت وشهیدان رجایی و باهنر افزود: با هم افزایی مدیران و جزیره ای عمل نکردن خیلی از مشکلات گره گشایی می شود.
وی به شرایط معیشتی مردم استان به ویژه حوزه انتخابیه اشاره و تاکید نمود: ما می توانیم با تسهیل شرایط وضعیت ساحل نشینان را بهبود ببخشیم.
نایب رییس کمیسیون انرژی اضافه نمود: طول نوار ساحلی و همجواری با کشورهای حاشیه خلیج فارس فرصت ارزشمندی است که باید از آن بهره برد .

اخبار مرتبط

نظرات

  1. شهروند says:

    جهت اطلاع نماینده محترم احداث پلاژ شنا برای بانوان از آرزوها و مطالبه‌های دیرینه این قشر در شهر های ساحلی و گردشگرپذیر است که تاکنون محقق نشده‌است

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن