بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 4204
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 15 شهریور 93 11:11 ق.ظ

فارس

تجهیز بیمارستان شهید گنجی برازجان به دستگاه سی‌تی‌اسکن

ثلاث : ارسلان زارع صبح امروز در بازدید از بیمارستان برازجان اظهار داشت: دشتستان بیشترین وسعت را در بین شهرستان‌های استان بوشهر دارد و برای بهبود خدمات‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان اهتمام داریم. وی افزود: دولت یازدهم اهتمام خاصی در بهبود کیفیت خدمات درمانی و کاهش هزینه‌های بهداشت و درمان و بخش سلامت دارد […]

ثلاث : ارسلان زارع صبح امروز در بازدید از بیمارستان برازجان اظهار داشت: دشتستان بیشترین وسعت را در بین شهرستان‌های استان بوشهر دارد و برای بهبود خدمات‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان اهتمام داریم.

وی افزود: دولت یازدهم اهتمام خاصی در بهبود کیفیت خدمات درمانی و کاهش هزینه‌های بهداشت و درمان و بخش سلامت دارد و تاکنون نیز این امر با موفقیت محقق شده است.

فرماندار دشتستان بر لزوم افزایش تجهیزات بیمارستانی در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تجهیز بیمارستان ۱۷ شهریور و همچنین افزایش امکانات درمانی بیمارستان شهید گنجی از اولویت‌های حوزه سلامت در دشتستان است.

زارع از تجهیز بیمارستان شهید گنجی برازجان به دستگاه سی‌تی‌اسکن خبر داد و تصریح کرد: با تلاش و فعالیت انجام گرفته، برای توسعه و تجهیز بیمارستان شهید گنجی برازجان یک دستگاه سی‌تی‌اسکن به ارزش ۲۴ میلیارد ریال خریداری شده و به زودی در این مجموعه بزرگ بیمارستانی راه‌اندازی خواهد شد.

فرماندار دشتستان با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز طرح تحول سلامت در دشتستان گفت: اجرای مرحله اول طرح تحول نظام سلامت با استقبال خوب مردم مواجه شد و کاهش چشمگیر هزینه درمانی و بستری و افزایش کیفیت درمان و رضایت‌مندی مردم را در پی داشت.

وی یادآور شد: امیدواریم با اجرای خوب مرحله دوم طرح نظام سلامت در استان و شهرستان شاهد بهبود و ارتقای شاخص‌های بهداشتی، درمانی و سلامت در این شهرستان باشیم.

فرماندار دشتستان بیان کرد: استاندارد سازی مراکز بهداشتی و درمانی و جذب نیروی انسانی متخصص از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه درمان و سلامت در این شهرستان است که امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

زارع گفت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت درمانی در شهرستان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

فارس

برچسب ها: ,

نظرات

  1. رضا says:

    کاش یکی از درمانگاه های ۱۷ شهریور یا قدس کنگان هم به دستگاه سونوگرافی مجهز میشدن،آخه برای سونوگرافی بیمارستان باید چندین روز توی نوبت بود و معطل ماند چون مراجعه کننده زیاد داره،سونوگرافی های خصوصی هم هر هفته نسبت به هفته قبل افزایش قیمت دارن و دفترچه خدمات درمانی هم قبول نمیکنن هیچکس هم بررسی نمیکنه که سونوگرافی های خصوصی چرا دارن اینهمه ظلم میکنن به مردم.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن