بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64584
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 25 فروردین 00 11:54 ب.ظ

قطعه مورد نیاز سی تی اسکن بیمارستان کنگان تهیه شد/ خدمات رسانی سی تی اسکن از هفته آینده

ثلاث- با پیگیری های دکتر موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی مشکل اساسی سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی کنگان با ارسال »تیوپ« به صورت کامل حل خواهد شد.

 

ثلاث: با پیگیری های دکتر موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی مشکل اساسی سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی کنگان با ارسال »تیوپ« به صورت کامل حل خواهد شد. این قطعه، قیمتی بسیار بالا دارد.

این محموله که پنج شنبه وارد بیمارستان خواهد شد، روز شنبه هفته پیش رو توسط کارشناسان شرکت مرتبط روی سی تی اسکن بیمارستان کنگان نصب خواهد شد تا این دستگاه پر استفاده و مهم ، مجددا برای خدمات رسانی به مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه آماده شود.

  طی مذاکراتی دکتر موسی احمدی نماینده مجلس با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و معاون علوم پزشکی استان و معاون پارلمانی وزارت بهداشت و درمان صورت انجام داده است، مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه مطرح شده است که در نتیجه آن به زودی تجهیزات مهم پزشکی به بیمارستان کنگان ارسال خواهد شد و با کمک خیرین مساعدت هایی در خصوص ساخت پانسیون این بیمارستان صورت خواهد گرفت.

همچنین اعتباراتی برای ساخت کلینیک شهید هاشمی کنگان تخصیص داده شده که طی آن پیمانکار این پروژه به زودی ادامه کار را از سر خواهد گرفت.

گفتنی است طی مذاکرات دکتر احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر با رئیس بیمارستان کنگان و مدیر داخلی این مرکز درمانی ، تاکید شد که نسبت به بیماران بخصوص بیماران کرونایی خدمات رسانی جدی صورت گیرد.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن