بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:12 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64743
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 8 اردیبهشت 00 1:48 ب.ظ

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان: ۱۸ هزار سی‌تی‌اسکن در سال گذشته در بیمارستان کنگان انجام‌شده است

ثلاث-سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: ۱۸ هزار سی‌تی‌اسکن در سال ۱۳۹۹ در بیمارستان امام خمینی کنگان انجام شد.

دکتر صادق مختار پور اظهار کرد: شرایط کرونایی کل کشور به نحوی است که باید در ابتدا با رعایت پروتکل‌ها نسبت به قطع زنجیره انتقال، مبادرت ورزیم.
وی افزود: یکی از دستگاه‌های اصلی در تشخیص میزان آسیب کرونا به ریه‌ها سی‌تی‌اسکن است. در سال ۱۳۹۹ بیش از ۱۵ هزار مراجعه‌کننده از خدمات سی‌تی‌اسکن بیمارستان کنگان بهره‌مند شدند. البته تعداد سی‌تی‌‌اسکن‌های انجام‌شده با احتساب شمارش رندومی، بیش از ۱۸ هزار سی‌تی‌اسکن‌ می‌باشد.
سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان با اشاره به این آمار بسیار بالا افزود: این میزان از سی‌تی‌اسکن انجام‌شده نشان از حجم بسیار بالای مراجعه‌کننده به بیمارستان کنگان را دارد که طبیعتاً می‌تواند یکی از عوامل اصلی استهلاک این دستگاه نیز باشد هرچند هدف اصلی و نهایی ما در بیمارستان کنگان ارائه خدمات مطلوب و ایجاد رضایتمندی در میان مراجعین است.
دکتر مختار پور یادآور شد: پس از خراب شدن دو قطعه سی‌تی‌اسکن بیمارستان کنگان و تامین قطعات جدید، خوشبختانه مراجعین می‌توانند مجدداً از خدمات این دستگاه بهره‌مند شوند.
وی گفت: با توجه به حجم بالای استفاده از سی‌تی‌اسکن بیمارستان کنگان و همچنین عمر بالای این دستگاه، تهیه سی‌تی‌اسکن دوم برای این مرکز درمانی توجیه منطقی دارد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن