بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 4729
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 31 شهریور 93 11:39 ب.ظ

در مراسم رژه نیروهای مسلح/

کشور از اعتماد به جوانان ضرر نکرده است

اختصاصی ثلاث – امام جمعه سیراف: اعتماد به جوانان نخبه و توانمند ما توانسته است در این شرایط سخت راهگشا بوده و ما را در مسیر موفقیت های چشمگیر قرار دهد.

اختصاصی ثلاث – امام جمعه شهر سیراف در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان کنگان گفت: آغاز هفته دفاع مقدس یادآور ایثار، شجاعت و جان فشانی ها است و این هفته را باید به آحاد ملت ، رزمندگان، ارتشیان، پاسداران و بسیجیان، جانبازان و آزادگان و خانواده های شهدا تبریک گفت.

حجت الاسلام محمد صادق عاشوری گفت: دفاع مقدس عامل اصلی تحولات مادی و معنوی در جامعه و حکومت بود و اگر این تحولات در زیربنای نظام دینی، سیاسی و ساختار حکومتی ما انجام شود باعث تسریع در پیشرفت و تکامل آن خواهد شد و ریشه دشمنان را خشک خواهد کرد.

وی افزود: در راس همه اهداف دفاع مقدس که باعث اقتدار و صلابت کشور ایران در حوزه بین الملل شده است، بحث شهادت طلبی است و باید آن را پرورش داده و تقویت نمود.

وی گفت: تا کنون کشور از اعتماد به جوانان ضرر نکرده است و همین خودباوری و اعتماد به نفس جوانان ما توانست آن پیروزی جاودانه و آن افتخار بزرگ را نصیب کشور گرداند.

رژه نیروهای مسلح

رژه نیروهای مسلح

عاشوری اظهار داشت:  اعتماد به جوانان نخبه و توانمند ما توانسته است در این شرایط سخت راهگشا بوده و ما را در مسیر موفقیت های چشمگیر قرار دهد.

وی گفت: دشمن منتظر است که با تحریم ها نظام و ملت ما را از پای درآورد ولی توکل برخدا و ایمان مستحکم مردم تا کنون مانع این امر بوده است.

وی افزود: همچنین دو لغت و عنصر دین شناسی و دشمن شناسی نیز به عنوان مکمل همدیگر در جامعه ما به خوبی صرف شده اند و توانسته اند مردم ما را از بسیاری از امور آگاه ساخته و از پیشروی های دشمن جلوگیری نمایند.

وی با بیان اینکه ادبیات استکبار جهانی در خصوص مسئله داعش بی صداقتی است، افزود : برخی مسئله داعش را به عنوان یک غول مطرح کرده اند و نمی خواهند خاورمیانه رنگ آرامش به خود بگیرد.

امام جمعه سیراف افزود: برخی کشورها مانند عربستان نیز که خود بوجود آورنده و از حامیان اصلی جریان داعش هستند در اجلاس ائتلاف علیه داعش حضور پیدا می کنند و این مسائل نشان دهند فعالیت های مرموزانه و سیاسی است.

 

 

 

نظرات

  1. ح. بنکی says:

    سلام . با موضوع مطرح شده کاملا موافقم .

  2. احمدی says:

    عالی بود

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن