بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 580
تعداد نظرات:۲۱ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 13 خرداد 93 2:17 ب.ظ

سایت خبری ثلاث میزبان نظرات شما

در این بخش مدیر سایت خبری ثلاث پاسخگوی نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما کاربران گرامی است . پایگاه خبری تحلیلی ثلاث پس از درخواست های مکرر کاربران و مخاطبان محترم مبنی بر توسعه و ایجاد بخش های مختلف خبری و همچنین تفکیک آنها، تغییر در رابط کاربری سایت و گرافیک وب سایت اقدام به تغییرات […]

در این بخش مدیر سایت خبری ثلاث پاسخگوی نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما کاربران گرامی است .
پایگاه خبری تحلیلی ثلاث پس از درخواست های مکرر کاربران و مخاطبان محترم مبنی بر توسعه و ایجاد بخش های مختلف خبری و همچنین تفکیک آنها، تغییر در رابط کاربری سایت و گرافیک وب سایت اقدام به تغییرات گسترده در بخش های مختلف ثلاث نموده است.
استارت این پروژه از سال قبل زده شد و پس از بررسی، مطالعه و مشورت با صاحبنظران وارد مرحله اجرا شد.
گرافیک سایت، طراحی و پس از قریب به یک ماه بررسی و واکاوی جزئیات مورد نظر، کد نویسی ثلاث آغاز شد که در این پروسه ۴ ماه زمان صرف شد تا اینکه هفته قبل برای نخستین بار بسته جدید خبری ثلاث با جزئیات مختلف و به صورت آزمایشی روی سرور سایت ثلاث بارگزاری شد؛ اما بنا به دلایلی سایت به درستی بارگزاری نشد و مشکلاتی برای گروه خبری ثلاث، پشتیبان فنی و کاربران محترم بوجود آورد.
در حال حاضر گروه فنی ثلاث مشکلات بوجود آمده را رفع و به مرور به تکمیل بخش های مختلف خواهد پرداخت.
از صبر و حوصله شما عزیزان در این مدت نیز بسیار سپاسگزاریم و امیدواریم در بسته جدید خبری ثلاث بتوانیم بیش از پیش در عرصه خبر و مطالبه حقوق شهرستان و استان با حمایت های شما گران‌مایه‌گان کوشاتر و پویاتر ظاهر شویم.

مطمئناً استفاده از خرد جمعی یکی از مهمترین بندهای مورد توجه مدیریت و هیأت تحریریه این سایت خبری بوده و هست و در همین راستا از همه کاربران و خوانندگان استدعا داریم در صورتی که پیشنهاد و انتقادی نسبت به وضعیت جدید سایت ثلاث دارند ما را از نظرات خود بی نصیب نگذاشته و مانند گذشته ما را در این راستا یاری نمایند.

بخش های مختلف و جالبی نظیر (بانک اطلاعات از شخصیت ها، مراکز ، اماکن، دیدنی ها و … – نظرسنجی – نگارخانه – مهمان سایت مطالبات مردم و چندین بخش دیگر )در ظاهر جدید گنجانده شده است که کاربران سایت را تا حدودی غافلگیر و البته کمی سردرگم خواهد کرد که به مرور اطلاعات و مطالب درون هر یک از این بخش ها کامل تر خواهد شد و نیز از همه کاربران انتظار داریم که با صبر و تحمل بیشتر ما را در مسیر تکامل ثلاث یاری فرمایند.

از همه نظرات، انتقادات، پیشنهادات و سوالات شما با کمال میل استقابل می کنیم و انتظار داریم دست ما را به گرمی فشرده و برای ساختن شهر و استانی زیبا یاری گرمان باشید.

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. ناشناس says:

    بروز اشتباه است (صحیح به روز)-مشاعر اشتباه است(باید شعرا نوشته شود)

  2. ناشناس says:

    ثلاث جان از مسابقه ی عکس نوروز چه خبر؟

    • ثلاث says:

      کاربر گرامی به دلیل حجم بالای کار ثلاث و همچنین تعداد بالای تصاویر، دسته بندی و داوری تصاویر پروسه زمانی زیادی نیاز دارد.
      ولی به زودی این کار انجام خواهد شد.
      از صبر و حوصله شما سپاسگزاریم.

  3. ناشناس says:

    سلام
    چه خوب شده لطفا در مورد سرور و پشتیبان فنی بیشتر بگید ما که نفهمیدم چیه اینا!!

    • ثلاث says:

      ممنون از حمایت شما .
      سایت ثلاث تا پیش از این بر روی هاست(فضای تحت وب محدود) به کاربران ارائه می شد که از این به بعد در سرور اختصاصی (فضای تحت وب اختصاصی با امکانات بالاتر و نامحدود تر از هاست)
      به کاربران ارائه می شود.
      البته این امر مستلزم هزینه کرد بیشتری از سوی سایت ثلاث است ولی نگاه مثبت کاربران و استقبال و حمایتهای شما از این سایت ما را بر این کار واداشت.

  4. پارس جنوبی says:

    واقعا خسته نباشید ثلاث عزیز ما اینجا تو منطقه پارس جنوبی کار میکنیم و صبح اول وقت که میریم سرکار اولین کار همه اینه که آقا بزن بینیم از کنگان چه خبر مثلا همین تصادفی که دیروز در پلیس راه کنگان اتفاق افتاده بود کلی صحبت کردیم و اتفاقا از گزارش به موقع شما هم تشکر گردید اینجا که خیلی طرفدار دارید دستتون درد نکنه و خسته نباشید

    • ثلاث says:

      سپاس از ابراز محبت شما.
      این نظر لطف شما به گروه خبری ثلاث است.
      امیدواریم در مقابل لایق و پاسخگوی اظهار لطف شما باشیم.

  5. کلکو says:

    شما از چه منبعی حمایت میشوید؟
    اسپانسرتون کیه که تا الان دوام اوردید ؟

    • ناشناس says:

      فارمانداری. شورای شهر

    • ثلاث says:

      سایت خبری ثلاث از هیچ منبعی تامین نمی شود و تنها عده ای جوان علاقه مند با هزینه شخصی خود دست به این کار زده اند.
      هیچ بودجه و یا هزینه ای از هیچ نهاد رسمی یا به طور مصوب برای اینگونه کارها در نظر گرفته نمی شود و خوشبختانه ثلاث نیز رسانه ای مستقل است و مستقل عمل می کند.

  6. عباس says:

    سلام تشکر فراوان دارم از جوانان بسیار پر شور جهت خدمت رسانی به مردم عزیز شهرستان وبازدیدکنندگان سراسر جهان /انشالله سلامت وسربلند وپایدار. باشید /موفق باشید((علی م

  7. ناشناس says:

    عکس نوروزی مسابقه. چی شد.

    ————–

    ثلاث- عکس های نوروزی در مرحله داوری می باشد.
    به دلیل بالا بودن تعداد عکس ها، معرفی عکس های برتر اندکی به تاخیر افتاد.

  8. صادق says:

    سلام خسته نباشید
    خواهش میکنم در مورد شهرک ایثار ۳ با توجه به ساخت بیش از هفتصد باب ساختمان از بلوک یک تا نوزده در مورد اسفالت کردن حداقل خیابان اصلی ( شصت متری ) و با توجه به لوله گذاری گاز در تمام شهرک و تزریق گاز تا مرز استخر و همچنین تلفن تا بلوک شش به این مسائل در سایت خوب خودتون اعمال کنید شاید زنگ خطری باشد برای مسئولان که بیدار شوند و به این کارها عمل شود ممنون و سپاس

  9. حسینی says:

    سلام ثلاث
    با تشکر فراوان از کلیه زحمات شما و سایت بسیار خوبتون
    از خبری که درباره وضعیت نامطلوب کارگران پارس جنوبی در سایت قرار دادید کمال تشکر داریم ، ان شاالله با حمایت شما تمام کارگران بتوانند به همه حق و حقوق قانونی خود دست یابند

  10. محمد says:

    از زحمات شما سپاسگذاریم
    سایت خیلی خیلی خوب شده

  11. قاسم ب says:

    سایت ثلاث نسبت به قبل بسیار پویا تر و جذاب تر شده است و امکانات قابل توجهی به آن افزوده شده است .
    امیدواریم این پویایی ادامه داشته باشد
    سبک خبر نویسی و خبرنگاری در این سایت با توجه به شهرستانی بودن آن بسیار حرفه ای و قابل توجه است که نشان از تلاش شما عزیزان دارد. من از نزدیک شاهد مشقت های برخی از خبرنگاران سایت ثلاث بوده ام و می دانم به چه سختی خبرها را تهیه و منتشر می کنند

  12. کنگان says:

    باعرض سلام و خسته نباشید خدمت ثلاث عزیز
    یک سوال مهم !
    آیا نظرات همشهریان و هم استانی های عزیز ما در پاورقی خبرها به اطلاع مسئولین محترم شهر یا استان که مخاطب قرار می گیرند میرسد یا خیر ؟ و آیا راهکاری جهت رساندن پاسخ مسئولین مخاطب به مردم در همین سایت دارید یا خیر ؟
    خواهشمندیم شفاف و با صراحت و صداقت پاسخ دهید از شما کمال تشکر را داریم .

    • ثلاث says:

      ضمن عرض سلام و احترام.
      تمامی نظرات و مطالب ارسالی کاربران در روند جدید کار ثلاث به صورت هفتگی و به نوبت در همین بخش به اطلاع مسئولین خواهد رسید.
      برنامه بر این است که هر یک از مسئولینی که کاربران سایت درخواست نمایند به بخش مهمان سایت دعوت شده و نظرات، مشکلات، انتقادات و پیشنهادات به اطلاع آنها خواهد رسید و آنها نیز پاسخگو خواهند بود.

  13. پایگاه اطلاع رسانی بردخون کهنه
    منعکس کننده ی اخبار روستا

  14. محمدی says:

    با سلام .برید از شخصیتی مثل عباس اسدی بزارید .که در زمان جنگ چندتا ماشین لندکروزر و برنج و غیره به جبهه داده و همچنین زمان شاه یکی از کسایی بود که مبلغ دینی میاورد و تبلیغ میکرد واقعا ما با فداکاری های ایشان توانستیم در کنگان موفق بشیم بهتر است برید بپرسید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن