بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 10298
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 17 دی 93 3:15 ب.ظ

برنامه‌های ستاد استقبال مردمی استان بوشهر از رئیس جمهور تشریح شد

ثلاث- دبیر ستاد استقبال مردمی استان بوشهر از رئیس جمهور و هیات دولت، برنامه های این ستاد را اعلام کرد.

دبیر ستاد استقبال مردمی استان بوشهر از رئیس جمهور و هیات دولت، برنامه های این ستاد را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر صابری ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: سفر رئیس جمهور به استان بوشهر و دیدار با مردم این استان قطعیت یافته است اما تاریخ و جزئیات دقیق برنامه های سفر پس از نهایی شدن، در پایان هفته جاری از طریق صدا و سیما و رسانه های محلی استان، به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی گفت: از آنجا که مردم استان بوشهر در انتخابات پرشور ۲۴خرداد سال گذشته با رای بسیار بالا و فاصله زیادی نسبت به بقیه کاندیداها، به دکتر روحانی اعتماد کردند انتظار می رود در جریان سفر قریب الوقوع رئیس جمهور و هیات دولت به استان، همان شور انتخاباتی پارسال را در استقبال باشکوه و متفاوتی از ایشان به نمایش بگذارند.

دبیر ستاد استقبال مردمی استان بوشهر از رئیس جمهور بیان کرد: مردم استان در جریان این سفر هم مطالبات مردمی و هم مطالبات ملی دارند که امید است با استقبال بسیار خوب خود بتوانند هم این مطالبات را مطرح کنند و هم با یک حضور منسجم مطالبات را به استحضار رئیس جمهور برسانند و آنان را پیگیری کنند.

صابری ابراز داشت: ستاد استقبال از رئیس جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید در استان بوشهر به ریاست فتح اله حقیقی معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر تشکیل شده است و تدارکات سفر، هماهنگی با دستگاه های اجرایی برای طرح مطالبات از رئیس جمهور و تمهیدات لازم برای دیدار دکتر روحانی با مردم را پیگیری می کنند.

تشکیل ستادهای استقبال مردمی در شهرستان‌ها

وی افزود: در کنار این ستاد، ستاد استقبال مردمی استان از رئیس جمهور و هیات دولت نیز از سوی حامیان رئیس دولت در استان به صورت رسمی راه اندازی شده  تا استقبال از وی با فضایی بسیار صمیمانه و پرشور دنبال شود.

دبیر ستاد استقبال مردمی استان بوشهر از رئیس جمهور،  تسهیل حضور مردم و طرفداران دولت برای دیدار با دکتر روحانی را هدف اصلی تشکیل این ستاد عنوان کرد و ادامه داد: ستاد استقبال مردمی استان در محل میدان امام خمینی شهر بوشهر دایر است.

اکبر صابری اضافه کرد: مسئولین ستادهای استقبال مردمی در شهرستان ها نیز مشخص و ابلاغ ایشان صادر شده است که از عصر روز جمعه آینده با نصب بنرهایی در سطح شهرستان‌ها و برپایی تجمعاتی با هماهنگی فرمانداری‌ها، کار خود را رسما آغاز می‌کنند تا زمینه دور هم جمع شدن مردم و دستیابی به یک انسجام برای طرح مطالباتشان، فراهم شود.

رسانه‌های برای جمع‌آوری خواسته‌های مردم تلاش کنند

وی، اطلاع رسانی برنامه‌ های رئیس جمهور در استان و اعلام برنامه های دیدار وی با مردم از سوی رسانه های استان را بسیار ضروری و مهم خواند و افزود: رسانه‌ها، پل‌های ارتباطی میان مردم و دولت‌مردان هستند و انتظار داریم در جریان سفر دکتر روحانی به استان این نقش را به خوبی ایفا کرده و در روزهای باقیمانده تا سفر، با چاپ مقالات و یادداشت‌هایی از نخبگان و اساتید جامعه در زمینه طرح مطالبات مردمی اقدام کنند.

دبیر ستاد استقبال مردمی استان بوشهر از رئیس جمهور با اشاره به اینکه قطعا مطالبات مطرح شده در رسانه‌ها جمع آوری و مجلد و به رئیس جمهور تقدیم می شود، ادامه داد: انتظار داریم همکاران رسانه ای در جمع آوری مطالبات مردمی و انعکاس آنها به صورت برجسته و همچنین اعلام جزئیات برنامه های سفر رئیس جمهور همت گمارند.

صابری اضافه کرد: رسانه‌های استان بوشهر با تولید اخبار مناسب در ارتباط با این سفر، فضای اصلی رسانه ای استان را در چند روز باقیمانده به فضای طرح مطالبات مردمی تغییر دهند زیرا ایجاد شور و نشاط در استان برای این سفر فقط از رسانه‌های محلی مکتوب و مجازی استان برمی آید.

گردهمایی و هم اندیشی طرفداران دولت در استان

وی در پاسخ به خبرنگار مهر، مبنی بر برنامه های ستاد استقبال مردمی استان در مدت باقیمانده، گفت: این ستاد در مرکز استان، هر روز برنامه های خود را از ساعت ۱۷عصر تا ۲۲ شب دنبال می کند و از همه اقشار مردم از دانش آموزان و دانشجویان، هنرمندان و اهالی قلم گرفته تا اصناف مختلف حامیان و طرفداران دولت دکتر روحانی دعوت می کنیم در برنامه‌های ستاد حضور یابند.

دبیر ستاد استقبال مردمی استان بوشهر از رئیس جمهور، با بیان اینکه برنامه های متنوعی در این ستاد برگزار می شود، افزود: پخش موسیقی و ترانه هایی در حمایت و همراهی با دولت و همچنین گردهمایی و هم اندیشی طرفداران دولت در استان برای طرح مطالبات به صورت منسجم و هماهنگ از جمله برنامه های این ستاد است.

برگزاری تریبون آزاد و سخنرانی چهره‌های برجسته استان

اکبر صابری ادامه داد: از پنج شنبه شب به بعد دو بخش تریبون آزاد و سخنرانی چهره های برجسته استان در حوزه های مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری و سیاسی نیز به برنامه های فعلی ستاد اضافه می شوند تا مردم بتوانند مطالبات، انتقادات، پیشنهادات و مشکلات خود را در بخش تریبون آزاد مطرح کنند.

وی زمان تریبون آزاد و سخنرانی ها را بین ساعت ۱۹ تا ۲۰ شب و هرکدام به مدت نیم ساعت اعلام کرد و بیان داشت: پخش فیلم و کلیپ های متناسب با فضای استقبال از رئیس جمهور نیز دیگر برنامه هایی هستند که در ستاد دنبال خواهند شد.

دبیر ستاد استقبال مردمی استان بوشهر از رئیس جمهور اظهار کرد: ستادهای استقبال مردمی در شهرستان ها نیز چنین برنامه هایی را از عصر روز جمعه آینده برگزار خواهند کرد.

برچسب ها: ,

نظرات

دیدگاه ها بسته شده اند.

ارسال نظر

یادداشت سایت

متن