بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 11523
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 11 بهمن 93 12:57 ب.ظ

مباهات خبر داد:

پایان خرداد ۹۴ کمربندی کنگان بهره برداری می شود/پروژه ای ۲۲ کیلومتری با برآورد اولیه ۴۲ میلیارد تومان

اختصاصی ثلاث- رئیس اداره راه و ترابری شهرستان کنگان خبر داد: موسسه خاتم الانبیا( الهادی) از این هفته برای آسفالت کمربندی کنگان به طول حدود ۲۲ کیلومتر اقدام خواهد کرد و تا پایان خرداد ۹۴ به بهره برداری می رسد.

به گزارش ثلاث، با توجه به رشد سریع جمعیت در شهرستان کنگان که متاثر از رشد صنایع منطقه می باشد، حجم ترافیک شهری کنگان نیز به تبع آن رشدی چند برابری به خود گرفت و لذا به همین خاطر مشکلات زیادی در زمینه تردد خودروها، الودگی، آسایش مردم و… به وجود آمده است.

طبق مصوبه خرداد سال ۹۰ ، مجموعه نفت متعهد به ایجاد پروژه ای بنام کمربندی کنگان شد اما بنا به هر دلیل تا به امروز تکمیل نشده است.

 

 

قاسم مباهات رئیس اداره راه و ترابری شهرستان کنگان در خصوص آخرین وضعیت جاده کمربندی کنگان به ثلاث گفت: موسسه خاتم الانبیا( الهادی) از این هفته برای آسفالت کمربندی کنگان به طول حدود ۲۲ کیلومتر اقدام خواهد کرد و سپس مطالبات خود را از مجموعه نفت دریافت می کند.

وی خاطرنشان کرد: طبق تعهد موسسه الهادی، این پروژه در حد دو لایه آسفالت تا پایان خرداد سال ۹۴ به اتمام می رسد و آماده بهره برداری خواهد شد.

 

** حدود ۱۰ کیلومتر از پروژه کمربندی تحت عنوان قطعه یک، در محدوده منطقه ویژه است که با احتساب ۲۲ کیلومتر دیگری که قرار است از این هفته آسفالت شود، ۳۲ کیلومتر می باشد.

** برآورد اولیه و مبلغ پیش بینی شده این پروژه ۴۲ میلیارد تومان بوده است.

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن