بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 15154
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 9 اردیبهشت 94 7:22 ب.ظ

شیخ جمالی تصریح کرد

عدم همخوانی شعار صرفه جویی و شکستگی لوله در خیابان و هدر رفتن طولانی مدت آب

ثلاث- امام جمعه اهل سنت کنگان گفت: گاهی سهل انگاری ها باعث می شود، به علت شکستگی لوله در خیابان مدت طولانی آب هدر رود که این با اصل صرفه جویی در تضاد است

قدردان نعمت بزرگ امنیت در کشور هستیم

به گزارش ثلاث و به نقل از پرتال فرمانداری کنگان، در نشست شورای اداری امروز چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۹۴ ، امام جمعه اهل سنت کنگان با بهره گیری از روایات نبوی سلامتی و امنیت را دو نعمت بزرگ دانست و گفت: همه باید قدردان نعمت بزرگ امنیت در جمهوری اسلامی ایران باشند.
شیخ محمد جمالی گفت: اگر می خواهیم قدردان و شکر نعمت بزرگ امنیت در کشورمان باشیم، باید به وضعیت نا امنی های منطقه بویژه کشورهای همسایه نگاه کنیم.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل گفت: این امام بود که حریت، آزادگی، عزت و اقتدار را برای ما به ارمغان آورد و امروز خلف صالح ایشان راه امام بزرگوار را با اقتدار ادامه می دهند.
اداره آب باید در صرفه جویی پیشگام باشد
وی در بخش دیگر با اشاره به نزدیک شدن به فصل گرما و کم آبی و لزوم صرفه جویی در مصرف آب گفت: اداره آب باید در صرفه جویی پیشگام باشد.
امام جمعه اهل سنت کنگان افزود: گاهی سهل انگاری ها باعث می شود، به علت شکستگی لوله در خیابان مدت طولانی آب هدر رود که این با اصل صرفه جویی در تضاد است.

نظرات

  1. ربیعی says:

    راست میگه اب تو خیلی جاها هدر مره چطور توقع دارن مردم صرفه جویی کنند

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن