بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 23710
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 18 آذر 94 2:52 ب.ظ

جمشیدی در آیین معارفه رئی بیمارستان کنگان

حضورپزشکان متخصص در دورترین نقاط کشورازبرکات دولت تدبیر وامید است

ثلاث- فرماندار کنگان استان بوشهر گفت: حضور پزشکان متخصص در دورترین نقاط کشور از برکات دولت تدبیر و امید است.

به گزارش ثلاث، عباس جمشیدی روزچهارشنبه درآیین تودیع و معارفه رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان افزود: اقدامات دولت در حوزه سلامت در دو سال گذشته کم نظیر است.
وی اضافه کرد: تقویت و توسعه مراکز بهداشتی و درمانی از اولویت های مهم شورای سلامت در شهرستان کنگان است.
جمسیدی با اشاره به سال همدلی و همزبانی گفت: به برکت حاکم شدن فرهنگ همدلی و همزبانی در شهرستان کنگان، آینده این خطه امیدوار کننده و روشن خواهد بود.
وی ادامه داد: فلسفه مسئولیت پذیری در نظام دینی خدمت صادقانه و بی منت به مردم است و برخلاف دولت های گذشته، تکریم و استفاده از ظرفیت و تجربه مدیرانی که تودیع می شوند از اولویت ها و سیاستهای این دولت است.
رئیس سابق بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان نیز ضمن ارائه گزارشی گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان پیشگام اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان بوشهر بوده است.
دکتر علی راستگو افزود: دراجرای طرح توسعه این بیمارستان، شمار تخت های آن از ۹۶ به ۱۶۵ تخت افزایش یافت.
وی افزود: روزانه ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ نفر به بیمارستان امام خمینی (ره) مراجعه می کنند گفت: در سال گذشته ۶۰۰ هزار نفر به بیمارستان مراجعه و پیش بینی می شود این رقم به قریب یک میلیون نفر در پایان سال جاری برسد.
راستگو کاهش میزان سزارین و افزایش زایمان طبیعی، راه اندازی سه درمانگاه تخصصی، اتاق عمل، تجهیز و توسعه و اصلاح هتلینگ بیمارستان، حذف پدیده شوم زیرمیزی، افزایش هفت برابری درآمد بیمارستان و تجلیل از پزشکان، پرستاران و کادر بیمارستان را از مهمترین اقدامات در زمان مدیریت خود عنوان کرد.
دراین آیین با حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، حسن حیدری بعنوان رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) منصوب و معرفی شد.

دکتر علیرضا رئیسی روز چهارشنبه درآیین تودیع و معارفه رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان افزود: از زمان آغاز اجرای طرح تحول سلامت در اردیبهشت سال گذشته تاکنون حدود ۳۵ میلیون ویزیت تخصصی در کشور صورت گرفته که سهم استان بوشهر نزدیک به یک میلیون ۴۰۰ هزار ویزیت تخصصی است.
وی به مساله ابلاغ سیاست های جمعیتی توسط رهبر معظم انقلاب و نیز انجام زایمان طبیعی اشاره کرد و ادامه داد: همچنین اجرای طرح تحول نظام سلامت باعث شده تا میزان زایمان با عمل سزارین از بالای ۷۰ درصد به ۴۵ درصد در استان بوشهر کاهش یابد.
وی در باره به جذب پزشکان متخصص بیان کرد: در قالب این طرح از سال گذشته تا کنون ۱۰۴ پزشک متخصص وارد استان بوشهر شده اند که سهم شهرستان کنگان از این تعداد در سال جاری ۱۲ متخصص بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، اجرای طرح های قلب سالم و بهداشت دهان و دندان را دو اولویت مهم و راهبردی در این استان عنوان کرد گفت: در اجرای طرح بهداشت دهان و دندان، امسال برای شهرستان های جنوبی ساختمان پیشگیری از بیماری های دهان و دندان در کنگان راه اندازی خواهد شد.
وی درباره تجهیز و توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان افزود: با موافقت وزارت بهداشت و اخذ مجوزهای لازم بزودی به روز ترین مرکز ام آر آی در این بیمارستان راه اندازی خواهد شد.
رئیسی همچنین از راه اندازی بیمارستان دیر و نیز اعلام آمادگی برای راه اندازی بخش دیالیز در بیمارستان جم خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تقدیر از تلاشهای دکتر راستگو در زمان مسئولیت و اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان کنگان گفت: امیدواریم دکتر حیدری بتواند گام های جدی تری در راستای توسعه خدمت رسانی به مردم بردارد.
دراین آیین با حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، حسن حیدری بعنوان رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) منصوب و معرفی شد.// ابوذر حسین پور

برچسب ها: ,

نظرات

  1. حسینی says:

    سلام خواهشی که دارم متخصص زنان در کنکان زیاد کنید و خواهشا مرکز سونوگرافی خوب در کنکان دایر کنید

  2. اینجا کنگونه says:

    سلام
    آقای جمشیدی باتشکر از زحمات شما
    فقط یه لطف کنید به کارمنداتون و سایر ارگانهای دولتی در شهرستان کنگان بگید خطی کار نکنند و دور این باندبازیا خط بکشند

    • ناشناس says:

      سلام دوست عزیز
      اگر مصداقی دارید به شماره ۱۰۰۰۳۷۲۲پیامک بفرمایید.
      متشکرم

  3. hosna says:

    ضمن تشکر از زحمات شما، به نظر من متخصص زنان خیلی خیلی خیلی مهمه سعی کنید در این باره تلاش بیشتری بکنید و چند تا متخصص خوب جذب کنید، الان یکی بیشتر نیست و اونجا واقعا اصلا برخورد درستی با ادم صورت نمی گیرد و بیشتر وقتا اصلا نوبت نیست و این در صورتی هست که یک خانمی ممکنه دچار یه حالات اضطراری شده باشد خوهشا در این مورد دقت بیشتری داشته باشین..ممنون از شما

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن