بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 30923
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 13 مرداد 95 10:31 ق.ظ

کسب مقام نایب قهرمانی آمادگی جسمانی توسط بانوان افتخار آفرین پتروشیمی جم

ثلاث- بانوان افتخار آفرین شرکت پتروشیمی جم در بخش تیمی به مقام دوم چهارمین المپیاد ورزشی بانوان زیر ۲۶ سال شرکت ملی صنایع پتروشیمی دست یافتند.

به گزارش ثلاث و به نقل از  روابط عمومی پتروشیمی جم، چهارمین المپیاد ورزشی بانوان زیر ۲۶ سال شرکت ملی صنایع پتروشیمی (سراسری کشوری وانتخابی نفت) به میزبانی عملیات غیر صنعتی در شهرستان همدان برگزار  گردید و بانوان افتخار آفرین شرکت پتروشیمی جم در بخش تیمی به مقام دوم این دوره از مسابقات دست یافتند.
بر اساس این گزارش: تیم های حاضر در المپیاد از آمادگی بسیار بالای برخوردار بودند وتیم آمادگی جسمانی پتروشیمی جم با انجام تمرینات فشرده و منظم توانست به مقام نائب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد. 
 تیم پتروشیمی جم در بخش انفرادی نیز صاحب ۶ عنوان نایب قهرمانی با حضور زهرا سروشی نسب، رعنا جعفریان، پریا رضوان، شمیم قربانی امشی، فاطمه ابراهیم زاده و فاطمه سلیم زاده و ۳ عنوان سومی باحضور  شیما کوهی، سنا فلاحتی، زهرا حسینی و مریم پورک از این دوره از مسابقات شد.
در این دوره از مسابقات سمیه طاوسیان و زهره برجویی به ترتیب مربیگری و سرپرستی تیم بانوان پتروشیمی جم در چهارمین دوره المپیاد ورزشی بانوان زیر ۲۶ سال شرکت ملی صنایع پتروشیمی  را برعهده داشتند.
کسب-مقام-نایب-قهرمانی-آمادگی-جسمانی-توسط-بانوان-افتخار-آفرین-پتروشیمی-جم
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن