بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 33775
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 2 مهر 95 0:06 ق.ظ

رئیس اتاق اصناف شهرستان کنگان:

جشنواره تابستانه کنگان با هدف رونق بازار، شناساندن ظرفیت های منطقه و جذب توریست انجام شد+اسامی برندگان قرعه کشی

اختصاصی ثلاث- رئیس اتاق اصناف شهرستان کنگان گفت: جشنواره تابستانه کنگان با هدف رونق بازار، شناساندن ظرفیت های شهرستان و جذب توریست انجام شد.

salasnews-img_0086-07

به گزارش ثلاث، دو شب قبل جشن بزرگ غدیر و همزمان اختتامیه و قرعه کشی جشنواره تابستانه کنگان در مجموعه ورزشی شهدای کنگان واقع در ساحل( محله کوزه گری) برگزار شد.

جشنواره تابستانه کنگان برای نخستین باردر سطح استان برگزار می شود.

ادغام جشن بزرگ غدیر و اختتامیه جشنواره تابستانه کنگان از نکات قابل توجهی بود که عیسی کرمی رئیس اتاق اصناف شهرستان کنگان و جلیل صفایی مسئول برگزاری جشن بزرگ غدیر به آن اهتمام ورزیدند.

حضور پر شور مردم در این مراسم و جشن تقریبا بی سابقه بود؛ تا جایی که مجموعه ورزشی شهدای کنگان و اطراف آن مملو از جمعیت مشتاق بود.

مجریگری این برنامه بسیار بزرگ که با حضور کم سابقه و چند هزار نفری مردم همراه بود، بر عهده حسین قاسمی قرار داشت.

آرمین سپهری، هنرمند بزرگ کشوری ( تقلید صدا) نیز در این جشن با اجراهای شاد و مفرح خود، برای دقایقی، خنده و شادی را به مردم هدیه کرد.

در این مراسم، ابوذر حسین پور مداح با سابقه اهل بیت به اجرای مداحی پرداخت و با صدای گرم خود مردم را به وجد آورد ه موجب تحسین حاضرین قرار گرفت.

حسین عاشوری و مجتبی قاسمی نیز دو خواننده جوان کنگانی در این جشن دو اجرای خوب داشتند که مورد تشویق مردم قرار گرفتند.

 

عیسی کرمی رئیس اتاق اصناف شهرستان کنگان در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: اولین جشنواره تابستانی کنگان از ۵ تا۳۰ شهریور به همت ۲۲ فروشگاه شهرستان کنگان در سطح استان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: جوایز در نظر گرفته شده برای مرحله اول قرعه کشی این جشنواره، یک دستگاه خودرو ، یک دستگاه ال ای دى ، یک دستگاه لباسشویی ، یک دستگاه یخچال و یکسری جوایز نقدی و بن خرید بود که در شب جشن عید قربان اهدا شد. در برنامه اختتامیه جشنواره در عید غدیر خم نیز این جشنواره با اهدای کمک هزینه خرید ۳ دستگاه خودرو ام وی ام  و یک دستگاه ماشین لباسشویى ، ۲ دستگاه تلوزیون ال ای دى ، ۵ دستگاه بخارشو، یک عدد میز ناهارخورى ۶ نفره ، یک دستگاه جارو برقى ، ۴ دستگاه مایکروفر ،  ۶ دستگاه کمر بند لاغرى و  ۴ عدد ماهى تابه رژیمى کار خود را به پایان رساند .

کرمی در ادامه اظهار داشت: بازاریان شهرستان کنگان با هدف رونق بازار ، شناساندن ظرفیت های شهرستان و جذب توریست جشنواره را تدارک دیدند و امادگی خود را برای برپایی دو جشنواره ورزشی و نوروزی در سال جاری اعلام کردند .

وی گفت: این جشنوار با حمایت دستگاه ها ی اجرایی اعم از فرمانداری شهرستان کنگان ، شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان، گمرک شهرستان،  اداره صنعت، معدن و تجارت ، دفتر امام جمعه کنگان ، اتاق اصناف، شهرداری کنگان ، بسیج اصناف ، سپاه پاسداران کنگان ، شورای شهر کنگان ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ، نیروی انتظامی، پلیس راهور و اداره آموزش و پروش شهرستان جهت رونق بازاریان و افزایش انگیزه کسب و کار آزاد به مرحله اجرا رسید .

 

رئیس اتاق اصناف شهرستان کنگان ، اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره تابستانه کنگان : به شرح زیر اعلام کرد:

برندگان خودرو
عبدالله اسدى شماره قبض ٣٣٩٧
خانم کوثر رفیعى شماره قبض ٣۶٠٩
اقاى على امینى شماره قبض١٨٩۴

برنده ماشین لباسشویى
علیرضا صادقى شماره قبض ١٠٢٧٠

برندگان بخارشو
بهزاد رئوفى میر شماره قبض٢۴۶۴
سیده هدیه موسوى شماره قبض ٧٨٧٣
محمد هادى یوسفى شماره قبض ٢٢٢٢
مجید ارودا شماره قبض ٣٩٠۴
احمد کوزه گرى شماره قبض ۵٧٣٨

برندگان کمر بند لاغرى
عبدالله درویشى شماره قبض ٢٣٨٨
عبدالله محمدى شماره قبض ٢۴۵٠
عباس اسدى شماره قبض ٢٩٩۴
على قلى داوودی شماره قبض ٢٧١٠
محمد حسین مرساق شماره قبض ١٠١٧٩
خاطره نظرى شماره قبض ٣٩۵٧

برنده میز ناهارخورى ۶ نفره
محمد طاها پیلبان شماره قبض ٢٩٣٩

برندگان ال ای دى
محمد امین محرابى شماره قبض ۴٣٩٢
عبدالرحیم پوربهى شماره قبض ٢۵٢

برندگان ماهى تابه رژیمى
غلامرضا صالح کار شماره قبض ٧٣٩٣
خانم علیپور شماره قبض ۴٠١٧
حسین خداوردى پور شماره قبض ٣۵٩٢
خانم محدثه مالکى شماره قبض ٢١۶٧

برندگان جارو برقى
اقاى فضل الله کاظمى شماره قبض ٩١٧۴
اقاى عبدالله محمدى شماره قبض ۵٧٢۴

برندگان مایکروفر
۴٨۶٧ بدون نام
اقاى مسعود مهر دوست از جم شماره قبض ٠۶٢
خانم زیبا عزیزى شماره قبض٣٨٣٧
اقاى رضا موسوى شماره قبض ۵٧١۶

 

در این مراسم علاوه بر تجلیل از عیسی کرمی رئیس اتاق اصناف که مدیر جشنواره تابستانه کنگان بود، از عبدالنبی یوسفی فرماندار شهرستان کنگان نیز با اهدا تندیس جشن غدیر تجلیل شد. همچنین در این مراسم از چند چهره به عنوان فعال اجتماعی و موفق در زمینه های مختلف تجلیل شد.

 سمیرا اسیری؛ در زمینه علمی که موفق به کسب مقام دوم مسابقات روباتیک جهانی پرتغال شد. وی همچنین دارای گواهی ثبت اختراع سطح ۳ از جشنواره رویش خلیج فارس می باشد.  مریم صفایی؛ تحصیلات اولیه خود را از نهضت سواد آموزی شروع کرده و اکنون تا مدرک دکتری نیز پیش رفته است، وی هم اکنون، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد واحد بوشهر، مدیر گروه کارشناسی ارشد حقوق خصوصی و مدرس در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حقوق در دانشگاه آزاد است – زهرا نوری که تقریبا در اکثر رشته های ورزشی مربیگری نموده است؛ وی کارتهای متعدد داوری و مربیگری در رشته های مختلف را دارد. نوری یک فعال ورزشی است. سیده ندا پاکنژاد ؛  مدیر موسسه آموزشی توان آفرینان پارس کنگان ،  موسس باشگاه فرهنگی ورزشی حجاب ، رییس هیات روستایی عشایری شهرستان و همچنین مدیر عامل شرکت آموزشی ورزشی میلاد نور کنگان که در زمینه های مختلف اجتماعی از جمله مهارتهای زندگی ، مهارت های کارآفرینی و آسیب های اجتماعی و همچنین در زمینه های مختلف ورزشی فعالیت دارد. ایوب محمدی؛ قاری قرآن ، شخصی که با وجود جوانی، در زمینه آموزش قرآن نیز اهتمام زیادی ورزیده است. سید حسین هاشمی مدیر عامل موسسه خیریه المهدی؛ این موسسه با اعضای بسیار فعال در کارهای خیرخواهانه مشارکت می نماید و در تمام محلات کنگان فعال است. مصطفی صفایی؛ فعال رسانه و اجتماعی. وی مسئول ستاد نخستین جشنواره ملی عکس استان بوشهر بنام جشنواره ملی عکس ثلاث بود. در این جشنواره، عکاسان ۲۱ استان کشور در اردیبهشت سال ۹۵ از شهرستان کنگان عکاسی نمودند. صفایی سردبیر سایت خبری ثلاث و نخستین خبرنگار خبرگزاری مهر در استان بوشهر ( به سرپرستی سعید رضایی) می باشد.

افراد نامبرده در بالا با دریافت تندیس هایی بسیار زیبا و منقش به نام “علی ولی لله” که به سفارش موسسه ثلاث ( سایت خبری تحلیلی ثلاث) و ساخته شده توسط لیزر کات کنگان ( به مدیریت میثم حسن زاده، واقع در خیابان معلم) توسط مردم مورد تشویق قرار گرفتند. علاوه بر هدایای ذکر شده، مبلغی وجه نقد نیز از طرف مالک هتل آرامیس کنگان( که اکنون بخش عمده ساختمان آن در اختیار درمانگاه تخصصی کوثر است) به خانم سمیرا اسیری جهت تقدیر از تلاش هایشان تقدیم شد.

جشن غدیر با همکاری پایگاه مقاومت شهید بهشتی کنگان برگزار شد.


نظرات

  1. محمد says:

    با سلام اول گفتن پنچ خودرو بعد شد سه خودرو واقعا که

    • حرف منصفانه says:

      پنج خودرو دادن
      دوتا در جشن قربان
      سه تا در جشن غدیر

    • حسین عاشوری says:

      برادر من…. پنج خودرو جمعا بوده…. دو خودرو رو توی عید قربان دادن سه خودرو هم توی غدیر

  2. ناشناس says:

    واقعا اقتصاد مقاومتی را نصب العین قرار دادید
    خدا خیرتون بده

    کدام یک از جنس ها ایرانی بود

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن