بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 37030
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 16 آذر 95 11:37 ق.ظ

استانداربوشهر: توجه به پژوهش باعث توسعه این استان می شود

ثلاث- استاندار بوشهر گفت: پژوهش یکی از ارکان مهم توسعه است و توجه به آن می تواند نقش موثری در رسیدن به اهداف تعیین شده باشد.

 

به گزارش ثلاث، مصطفی سالاری روز سه شنبه در جمع پژوهشگران استان بوشهر افزود: توجه به امر پژوهش طبق اولویت ها و مسائل بومی استان مانند دریا، نفت و گاز یکی از موارد مورد تاکید است که استان را برای رسیدن به توسعه کمک می کند.
وی با تاکید براینکه با پژوهش، همت و خرد جمعی می توان مشکلات موجود در کشور را برطرف کرد، ادامه داد: ظرفیتها و منابع طبیعی موجود به تنهایی امکان توسعه را در استان فراهم نمی کند بلکه با پرورش متخصصان و ایجاد زمینه لازم برای بهره گیری از این منابع استان را به سمت توسعه می برد.
سالاری یادآور شد: توجه به امر پژوهش طبق اولویت ها و مسائل بومی استان مانند دریا، نفت و گاز یکی از موارد مورد تاکید است که استان را برای رسیدن به توسعه کمک می کند.
وی یکی از اولویت های کاری خود را تکریم دانشگاه عنوان کرد و گفت: دانشگاه خط مقدم تحرک در زمینه های مختلف اجتماعی است به همین دلیل نشست ها، بازدید ها و فعالیت های خوبی برای حل مشکلات دانشگاه انجام شده است.
سالاری افزود: از مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر تصویب ۱۲٫۵میلیارد تومان مربوط به حوزه دانشگاه است که این بیانگر توجه دولت تدبیر و امید به این بخش است.
استاندار بوشهر گفت: حمایت از پژوهشگران تنها کمک مالی نیست بلکه تکریم و همراهی با پژوهشگران خود پشتوانه ای قوی برای این افراد فرهیخته است.
سالاری افزود: زمینه های مختلفی برای پژوهش وجود دارد اما باید تلاش شود با اولویت بندی موضوعات پیگیری و نتایج پروژه ها نیز مورد استفاده قرار گیرد./ایرنا

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن