بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 39076
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 21 بهمن 95 0:52 ق.ظ

در راستای تقویت مطالبه گری و پیگیری مشکلات مردم

گروه پویش مردم کنگان به دنبال تعیین وضعیت تعاونی مرزنشینان است

به گزارش ثلاث، پویش مردم کنگان نام گروهی می باشد که مدتی است به همت تعدادی از دلسوزان با هدف تقویت مطالبه گری و پیگیری مشکلات مردم شکل گرفته است.  این گروه در گام نخست، مشکلات لنجداران و ملوانان شهرستان کنگان را به گوش استاندار بوشهر رساندند تا با دستور ویژه دکتر سالاری این موضوع […]

به گزارش ثلاث، پویش مردم کنگان نام گروهی می باشد که مدتی است به همت تعدادی از دلسوزان با هدف تقویت مطالبه گری و پیگیری مشکلات مردم شکل گرفته است.

 این گروه در گام نخست، مشکلات لنجداران و ملوانان شهرستان کنگان را به گوش استاندار بوشهر رساندند تا با دستور ویژه دکتر سالاری این موضوع پیگیری شود. خبرهای رسیده حاکی از آن است که نشانه ها و امیدواری هایی از رفع موانع برای این قشر که بخش زیادی از بازار و اشتغال مردم وابسته به آن بوده، پدیدار شده است.( در این زمینه می توان به پیگیری جدی اتاق اصناف شهرستان کنگان نیز اشاره کرد)

اما در گام دوم برای شفاف سازی و تعیین وضعیت تعاونی مرزنشینان که چند هزار سهامدار آن در شهرستان کنگان سالهاست هیچ اطلاعی از عملکرد آن ندارند، در فضای مجازی، گروهی تشکیل شده و در مدت کوتاهی بیش از ١٢٠٠  عضو برای تحقق این هدف به همفکری در این زمینه و دنبال کردن موضوعات دیگر (مشکلات مردم شهرستان کنگان در حوزه های مختلف) می پردازند.

گزارش ثلاث می افزاید،  بزودی طوماری با محتوای درخواست تشکیل مجمع عمومی، حسابرسی و تعیین وضعیت تعاونی مرزنشینان کنگان برای جمع آوری امضا بین اعضا یا همان سهامداران آماده شده و در چند نقطه  شهر کنگان و بنک مستقر خواهند شد.

 

نظرات

  1. شهروند says:

    سلام لطفا تمام نظرات به نمایش بگذارید
    این کانال دلش به حال مردم نسوخته . جنگ انتخاباتی شورای شهر و تخریب بعضی از فعالین شهر می باشد. تا کی ما کنگانی ها باید با همدیگر مخالفت کنیم؟ چرا با هم نمی نشینیم و مشکلات شهر و جوانان حل کنیم ؟ تا کی باید محله ای عمل کنیم و با هم در ضد و نقیض باشیم ؟ و …

  2. شهروند says:

    ثلاث جان خودتون را بازیچه دست بعضیها قرار ندهید.

  3. پویش بیداری says:

    احسنت به مردمی که دارن بیدار می شوند و خدا کنه زنده باشیم و تکلیف تعاونی مرزنشینان مشخص بشه . بخدا خسته شدیم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن