بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 3958
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 11 شهریور 93 8:58 ق.ظ

مهر

ایجاد ۱۲ سد خاکی در شهرستان جم

ثلاث: فرماندار شهرستان جم گفت: ۱۲ سد خاکی در شهرستان جم ایجاد شد. به گزارش ثلاث؛ عبدالله نادری در دیدار با مردم بخش مرکزی شهرستان جم در روستای صیدی با تبریک ولادت امام رضا(ع) اظهار داشت: تلاش فرمانداری بر توسعه متوازن  تمام نقاط شهرستان جم است. وی به عملکرد موفقیت آمیز دولت تدبیر و امید  […]

ثلاث: فرماندار شهرستان جم گفت: ۱۲ سد خاکی در شهرستان جم ایجاد شد.

به گزارش ثلاث؛ عبدالله نادری در دیدار با مردم بخش مرکزی شهرستان جم در روستای صیدی با تبریک ولادت امام رضا(ع) اظهار داشت: تلاش فرمانداری بر توسعه متوازن  تمام نقاط شهرستان جم است.

وی به عملکرد موفقیت آمیز دولت تدبیر و امید  در سال اول خدمتگزاری اشاره کرد و اظهار داشت: در بخش اقتصادی،درمانی و برخی حوزه های دیگر، خدمات دولت تدبیر و امید مورد تمجیدی رهبری قرار گرفته است.

نادری به سابقه درخشان روستای صیدی در مسائل دینی و تعزیه اشاره کرد و گفت: بسیاری از روستاهای شهرستان جم در مسائل مذهبی و دینی پیش قدم هستند.

فرماندار جم با بیان اینکه نیروی انسانی کارآمد یکی از مولفه های توسعه است تصریح کرد: شهرستان جم از حیث نیروی انسانی توانمند و در تراز جمهوری اسلامی در جایگاه بسیار خوبی است.

نادری گفت برای چهار روستای صیدی، کوری، منظر و حاجی آباد پنج میلیارد ریال اعتبار برای سال ۹۳ منظور شده است و ابراز امیدواری کرد که با جذب کامل اعتبارات بخشی از مشکلات این روستا ها حل شود.

دولت تلاش می‌کند به وعده ها و قول های داده شده عمل کند

فرماندار جم با بیان اینکه دولت تلاش می‌کند به وعده ها و قول های داده شده عمل کند ادامه داد: فضای کار، تلاش و مدیریت جهادی در شهرستان شکل گرفته است و تلاش می‌شود مردم تغییر را احساس کنند.

نادری به بخشی از عملکرد شش ماهه خود اشاره کرد و ادامه داد: یکی از کارهای انجام شده در شهرستان جم در ماه های اخیر با حمایت برخی دستگاه های شهرستان و بدون هزینه ۱۲ سد خاکی در شهرستان ایجاد شده است.

نادری از احداث اورژانش جاده ای، مرکز بهداشت بهارستان، سه زمین چمن مصنوعی در شهرستان جم و بلوار بین محله مالچه شهر جم و روستای صیدی در سال جاری خبر داد.

رئیس شورای اداری شهرستان جم اشتغال را از دغدغه های خود برشمرد و خاطرنشان ساخت: به همین منظور تلاش های فراوان در حال انجام است.

فرماندار جم  به صحبت های اخیر خود در جلسه شورای اداری استان با حضور وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی اشاره کرد و گفت: با وجود درآمد بالای سازمان تامین اجتماعی از استان بوشهر، سهم بسیار اندکی از این درامد به استان اختصاص می یابد.

فضای آرام در کشور از نتایج عملکرد خوب دولت یازدهم است

سید مجید حسین زاده بخشداری مرکزی جم ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت هفته دولت فرصتی بسیار خوب برای دولت است تا بخشی از عملکرد خود را به مردم گزارش دهد.

وی با بیان اینکه گفتمان دولت تدبیر و امید، گفتمان انقلاب اسلامی و رهبری است خاطرنشان کرد: در مسائل اقتصادی، تعامل سازنده با دنیا، فضای آرام در کشور از نتایج عملکرد خوب دولت یازدهم است.

حسین زاده تصریح کرد: ده‌ها پروژه در شهرستان جم در حال اجرا است و امیدواریم دهه فجر شاهد افتتاح این پروژه ها باشیم.

در این جلسه که همه مدیران و مسئولین شهرستان جم حضور داشتند مردم روستاهای بخش مرکزی مشکلات خود را با مسئولین در میان گذاشتند.

منبع:مهر

برچسب ها: ,

نظرات

  1. ابراهیم حیدری ریز says:

    سلام بابا چرا فکر سد نیستین بخدا قسم خودتون میخواهید سد نزنید این ها همش بهانه هست ما در شهرستان بزرگ جم بالای هزار موقیعت خوب برای سد داریم چرا از این موقیعت ها می گذریت یکی از بهترین موقیهت ها که نود درصد آب شهرستان از آن عبور می کند انتهای جنگل ریز هست که بین دوتا کوهه بزرگ می گذرت که اگر این جا یک سد خیلی بزرگ دویست میلیاردی ببندن میتونه آب کل ایران بررگ را تامین کنه از شما بزرگان شهرستانم خواهش و تمنا میکنم پیگیری لازم فرمایید با تشکر حیدری

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن