بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43481
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 5 شهریور 96 6:46 ب.ظ

شرکت۴۷ مددجوی گناوه ای در طرح قرآن در منزل

ثلاث- مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان گناوه از برگزاری طرح قرآن در منزل ( طرح ترجمه قرآن کریم ) در این شهرستان عنوان کرد و گفت:۴۷ مددجو در این طرح قرآنی شرکت کردند و با موفقیت این دوره به پایان رسید .

به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) بوشهر؛ مراد شمس الدینی در ادامه این خبر افزود این طرح که  مرحله چهارم آن درچهارماهه اول  سال ۱۳۹۶ برگزار گردیده است؛ مددجویان بوسیله کتب و جزوات مختلف کار یادگیری ترجمه قرآن کریم را در منزل فرا میگیرند .

وی با تاکید بر اینکه دین اسلام و آموزه های دینی توجه ویژه ای بر حفظ قرآن دارد؛ اظهار داشت: قرآن کریم انسان را از اسارت در زنجیر جهل و نادانی شیطان خارج و در مسیر سلامت، پاکی و طهارت قرار می دهد و اتصال به این دریای بیکران الهی یک ویژگی است که خداوند متعال در وجود حافظان قرآن قرار داده است.

شمس الدینی  با بیان اینکه ۴۷ نفر از مددجویان  این نهاد حمایتی در طرح قرآن در منزل ( طرح ترجمه قرآن کریم ) شرکت کردند اظهار داشت: در این طرح تمام عزیزان پس از یادگیری ترجمه چند جزء قرآن کریم در مرحله پایانی از آنان آزمون گرفته میشود که در پایان به عزیزانی که بیشترین سوالات را جواب صحیح داده باشند، هدایای نقدی خوبی تعلق گرفت  که در این راستا به نفر اول ۴۰۰ هزار تومان  نفر دوم ۳۰۰ هزار تومان و نفر سوم ۲۰۰ هزار توان گرفت .
وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی جهت مددجویان را تاثیرپذیری مطلوب برنامه های فرهنگی و قرآنی و معطوف کردن توجه خانواده های نیازمند به مسائل دینی و ترویج فرهنگ قرآنی در بین خانواده های مددجو عنوان کرد.

شایان ذکر است، بندر گناوه  قریب به ۵۲۵ دانش آموز مددجو دارد که در سال گذشته ۳نفر از دانش آموزان مددجو در مسابقات قرآن به مرحله کشوری راه یافتند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن