بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44845
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 1 آبان 96 7:02 ب.ظ

۱۶ نو عروس جهیزیه دار شدند

ثلاث- رئیس کمیته امداد امام خمینی بندر گناوه از پرداخت ۳۰۷ میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه به ۱۶ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش ثلاث نقل از سایت خبری کمیته امداد شهرستا گناوه، مراد شمس الدینی با بیان اینکه یکی از اولویت های اصلی کمیته امداد کمک به تهیه جهیزیه نوعروسان تحت حمایت است،گفت: این نهاد از تمام ظرفیتهای خود اعم از جمع آوری کمکهای مردمی، جمع آوری صدقات، کمک های خیرین و موسسات حمایتی  برای کمک به نوعروسان استفاده خواهد کرد.

 

وی افزود: در این راستا بالغ بر ۳۰۷ میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه به ۱۶ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان پرداخت شد.

 

شمس الدینی خاطر نشان کرد: علاوه بر کمک هزینه تهیه جهیزیه نوعروسان، کمک دیگری نیز به پسران در شرف ازدواج با نام هدیه داماد پرداخت می گردد.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان گناوه همچنین از برگزاری کارگاه های آموزشی راهنمایی و مشاوره مددجویان تحت حمایت این شهرستان خبر داد و گفت: این نهاد سلامت خانواده های مددجویان خود را همیشه در اولویت قرار داده و در طول سال نسبت به برگزاری کارگاههای آموزشی و مشاوره ای برای این عزیزان اقدام خواهد کرد.

 مراد شمس الدینی برنامه های این نهاد در حوزه مشاوره را در سرفصل هایی از جمله؛ ارائه خدمات تخصصی  با حضور تخصصی کارشناسان در منازل مددجویان با توجه به آسیب های شناسایی شده، عنوان کرد و افزود: این کارگاه های آموزشی در سال جاری نیز بیشتر از گذشته ادامه می یابد

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن