بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43489
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 5 شهریور 96 6:58 ب.ظ

اشتغالزایی و توانمندسازی دو عامل مهم در خودکفایی مددجویان می باشند

ثلاث- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گناوه گفت : اشتغالزایی و توانمندسازی دو عامل مهم در خودکفایی مددجویان می باشند.

به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) بوشهر؛ مراد شمس الدینی افزود: بهره گیری حداکثری از منابع موجود در جهت توانمندسازی اقتصادی جامعه هدف کمیته امداد شهرستان گناوه  که از مددجویان تحت پوشش این نهاد هستند می باشد.

وی گفت :  ۳۲۰۰  خانواده ی مددجو در کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه  از خدمات کمیته امداد بهره مند می شوند.

مدیر کمیته امداد گناوه خاطر نشان کرد: تلاش تمامی امدادگران در راستای ایجاد شغل جهت توانمندسازی و نیز کسب درآمد و روی پای خود ایستادن مددجویان است.

مراد شمس الدینی  با اشاره به اهمیت اشتغال مددجویی در ادامه عنوان کرد : مددجویانی که می توانند از تسهیلات اشتغالزایی بهره مند شوند شامل مددجویان مستمری بگیر و فرزندان آن ها و مددجویان تک خدمتی و چند خدمتی می باشند.

وی گفت: این افراد بعد از آموزش مشاغل و مهرت های شغلی به صورت کاریابی و با پرداخت تسهیلات اشتغال صاحب شغل می شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه  ضمن اشاره به ضرورت پرداخت تسهیلات در توانمندسازی مددجویان افزود : اولویت پرداخت وام اشتغال و قرض الحسنه به ترتیب برای مددجویان کمک معیشت بگیر، فرزندان مددجویان و مددجویان تک خدمتی و چند خدمتی است.

شمس الدینی ادامه داد:  از تسهیلات محل صندوق اشتغال نیازمندان ۸۵ درصد برای خانواده های کمک معیشت بگیر و ۱۵ درصد نیز برای فرزندان مددجویان پرداخت می شود.

وی خاطر نشان کرد: از تسهیلات محل منابع قرض الحسنه بانکی و سایر منابع امدادی نیز ۵۰ درصد به مددجویان کمک معیشت بگیر، ۳۰ درصد به فرزندان مددجو و نیز ۲۰ درصد برای مددجویان تک خدمتی و چند خدمتی هزینه می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه  گفت: در ادمه ی خدمات اشتغالزایی کاریابی برای مددجویان و از طریق کارفرمایان انجام می شود .

شمس الدینی  عنوان کرد: ۴۵ درصد از آموزشهای فنی و حرفه ای برای خانواده های کمک معیشت بگیر ،۴۵ درصد هم برای فرزندان مددجو و ۱۰ درصد نیز برای خانواده های تک خدمتی و چند خدمتی برگزار می شود.

وی گفت: ۵۰ درصد کاریابی های کارفرمایان برای خانواده های کمک معیشت بگیر و ما بقی برای فرزندان مددجو انجام می شود.

شمس الدینی  افزود: ۵۰ درصد کاریابی ها به طور کلی برای خانواده های کمک معیشت بگیر ،۴۰ درصد برای فرزندان مددجو و ۱۰ درصد نیز برای مددجویان تک خدمتی و چند خدمتی انجام می شود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن