بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 7:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46791
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 13 فروردین 97 5:03 ب.ظ

در گفتگو با ثلاث؛

پاسخ الماسی به برخی پرسش ها و ابهامات اخیر

اختصاصی ثلاث- نماینده مردم جنوب استان بوشهر در خصوص مسائل اخیر مطرح شده در برخی رسانه ها مانند ملاقات با کاندید رد صلاحیت شده اصفهان، عکس با وزیر ارتباطات، رای به وزیر کار و انتقاد برخی از سایت های خبری در ادامه مطلب پاسخ می دهد.

 

 

 

سکینه الماسی نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در خصوص پاره ای از مسائل مطرح شده طی هفته های اخیر در برخی رسانه ها، توضیحاتی را به خبرنگار ثلاث ارائه داد.

 

ثلاث: با عرض سلام و خدا قوت خدمت شما نماینده محترم مردم جنوب استان بوشهر. سال نو را به شما تبریک عرض می کنم. اخیرا مسائلی را در برخی رسانه ها شاهدیم که بعضا مرتبط با شخص شما می باشد. در این خصوص تقاضا دارم به شکل واضح پاسخ سوالات ما را بفرمایید. داستان ملاقات شما با خانم مینو خالقی، کاندید رد صلاحیت شده اصفهان چه بود؟ و آیا صحت دارد که این ملاقات در اصفهان انجام شده است؟

سکینه الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر: با عرض سلام و تشکر از شما رسانه پرتلاش بابت زحمتی که برای اگاهی دادن به مردم می کشید؛ امیدوارم سالی همراه با سلامتی و موفقیت را پیش رو داشته باشید. در خصوص سوال شما راجع به ملاقات با خانم مینو خالقی( کاندید رد صلاحیت شده حوزه اصفهان برای مجلس شورای اسلامی) باید خدمتتان عرض کنم، ایشان مهمان ما در یکی از روستاهای شهرستان جم بودند نه ما مهمان ایشان در شهر اصفهان. خانم خالقی وارد استان بوشهر، حوزه انتخابیه بنده و شهرستان زادگاهم شده بود. ایشان روز قبل در عسلویه حضور داشت و شب را در روستای ما مهمان بود.

از بنده نیز دعوت به عمل آمد. من نیز چند دقیقه ای را در آنجا حضور یافتم و به ایشان خوش آمد و خیر مقدم گفتم. ایشان مهمان نوروزی منطقه ما بود.

 

ثلاث: جریان عکس شما با وزیر ارتباطات، سوژه برخی رسانه ها شده بود، در این خصوص توضیح می دهید؟

سکینه الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر: فکر کنم روز ۲۴ اسفند سال ۹۶ بود. پرواز تاخیر داشت. آنجا وزیر ارتباطات را دیدم. تقاضای یک جلسه کوچک کردم. موضوع جلسه ما نیز رفع مسائل و مشکلات مخابراتی حوزه جنوبی استان بوشهر بود.

در این راستا قبلا نیز با ایشان جلسه داشتم و در این خصوص قول مساعد جناب وزیر را گرفته بودم.

تصویری که در فضای مجازی( توسط یکی، دو رسانه ) منتشر شده نیز مربوط به لحظه بحث ما بود و تاکیدی که بنده بر تکرار درخواستم داشتم؛ ولی خب شیطنت برخی رسانه ها، سعی بر ایجاد مفهوم و معنایی دیگر از این تصویر داشت.

در همین جلسه، وزیر محترم ارتباطات، دستور مرتبط با درخواست ما را صادر کردند.

 

ثلاث: رای شما به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مثبت یا منفی بود؟ چرا؟

الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر:  بنده در جریان استیضاح جناب دکتر ربیعی، وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از ایشان حمایت کردم.

 

به عقیده بنده، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همین فرصت نچندان زیاد، عملکرد و کارنامه نسبتا خوبی داشته است.

از نظر من، خود وزیر عملکرد خوبی داشته ولی تیم وی عملکرد قوی نداشت و لذا لازم است که ایشان در تیم خود تغییر و تحولاتی ایجاد کند.

بنده بارها و بارها از این وزارتخانه انتقاد کردم؛ حتی در پشت تریبون مجلس نیز از عملکرد این وزارتخانه نقد کرده ام ولی از آنجایی که استیضاح وی رنگ و بوی سیاسی داشت، بنده به دور از بحث های سیاسی به ایشان رای مثبت دادم.

 

 

 

جناب وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یک برهه از زمان، یک مدیر سیاسی را منصوب کرد؛ بنده نیز در همان زمان از پشت تریبون مجلس، این موضوع را مورد انتقاد قرار دادم.

استیضاح اخیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیاسی بود، بنده نیز آن را برنتابیدم و از وی دفاع کردم.

دلیل حضور ما در مجلس برای سیاسی کاری( به شکل مذکور) نبوده است بلکه علت حضورمان، دفاع از حقوق مردم می باشد.

 

ثلاث: همانطور که می دانید کار یک رسانه ی حرفه ای، علاوه بر آگاهی دادن، انتقاد درست و سازنده می باشد و یک نماینده نیز ممکن است در دایره انتقاد قرار گیر؛ در این خصوص چه نظری دارید؟

الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر: رسانه همیشه و در همه جا یار و یاور ما بوده و دست ما را گرفته است. یک بخش از کار رسانه ها بنا به رسالتی که دارند، انتقاد سازنده است که ما با روی باز استقبال می کنیم. معتقدم که رسالت یک رسانه، همیشه سنگین و تاثیرگذار بوده و هست.

بنده خود را همیشه درون یک اتاق شیشه ای می دانم که همواره مورد رصد مردم و رسانه ها قرار دارم.

متاسفانه برخی از رسانه ها اخلاق حرفه ای خود را زیر پا می گذارند و بعضا دنبال کوچکترین مورد برای تخریب می گردند در صورتی که اکثر مواقع کمک حال ما بودند و تقاضای ما نیز همین است.

 

ثلاث: از شما متشکرم که سوالات ما را به شکل شفاف پاسخ گفتید.

الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر: بنده نیز از شما سپاسگزارم که برای آگاهی دادن به مردم وقت میگذارید و این رسالت بزرگ را به دوش می کشید؛ انشاءالله که همیشه موفق باشد.

 

—-

گفتگو: مصطفی صفایی

 

نظرات

  1. M@tin says:

    سلام و خدا قوت خدمت همه دستاندرکاران اعضای سایت ثلاث
    یه سوال دگه هم از خانم الماسی نماینده جنوب استان درباره رآی به وزیر راه مثبت بوده یا منفی چرا؟ می‌پرسیدین بد نبود لااقل این قسمت هم شفاف میشد باتشکر از سایت خوبتون

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن