بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46948
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 30 فروردین 97 2:23 ق.ظ

دادستان شهرستان کنگان گفت:

کشف محموله بزرگ مواد مخدر در شهرستان کنگان/ جاسازی ۶۵۰ کیلو گرم حشیش در پاکت نسکافه و قهوه

ثلاث- دادستان شهرستان کنگان گفت: با دستور مقام قضایی یک محموله مواد مخدر به وزن تقریبی ۶۵۰ کیلوگرم از نوع حشیش را که به شکل ماهرانه ای در پاکت های نسکافه و قهوه جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

سید احمد موسوی پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: در راستای مبارزه مستمر با قاچاقچیان مواد مخدر، ضابطان خاص دستگاه قضایی پس از دستور مقام قضایی با رصد اطلاعاتی دقیق موفق شدند یک محموله مواد مخدر به وزن تقریبی ۶۵۰ کیلوگرم از نوع حشیش را که به شکل ماهرانه ای در پاکت های نسکافه و قهوه جاسازی شده بود کشف و ضبط کنند.

وی افزود: در این رابطه دو متهم دستگیر و خوروی حامل مواد نیز توقیف شد.

دادستان شهرستان کنگان ادامه داد: با تکمیل روند تحقیقات در شعبه اول بازپرسی، متهمان با صدور قرار بازداشت و به منظور طی مراحل دادرسی به زندان معرفی شده اند.

نظرات

  1. طالب عاشوری says:

    اسامی کاندیدهای احتمالی انتخابات مجلس یازدهم از شهرستان دیر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفند ۹۸ برگزار می شود و حوزه جنوب استان بوشهر نیز مانند تمام حوزه های انتخاباتی کشور در تب و تاب شناسایی افرادی است که قصد دارند با ورود به خانه ملت یک کرسی را از آن خود کرده و به جمع نمایندگان مجلس بپیوندند. در مجامع عمومی اسامی ذیل از شهرستان دیر مطرح شده اند که عبارتند از: آقایان شیخ عبدالرضا محمودی نماینده طلاب استان بوشهر و مدیر مدرسه مهدی موعود قم ،دکتر حاج مصطفی عاشوری وکیلدادگستری نماینده اسبق شورای دانش آموزی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی٬ دکتر جلالیان ابراهیم مومنی اجتماعی عسلویه مدیربیمارستان ،حسین بردستانی مهندس پارس جنوبی و کاندیدای دوره گذشته ، عبدالله عباسی مدیر تامین اجتماعی دیر، اسماعیل عباسی مسوول امور بیماری کلیوی استان ، غلام موحد ،بحرانی رییس دانشگاه آزاد دیر، محمد گنجی امام جمعه شهر جم خواهندبود.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن