بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 47088
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 7 اردیبهشت 97 6:10 ب.ظ

امام جمعه کنگان مطرح کرد:

ازدواج و اشتغال دو مطالبه مهم جوانان از مسئولین است

ثلاث- امام جمعه کنگان گفت: ازدواج و اشتغال دو مطالبه مهم جوانان از مسئولین است

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (علیه السلام) و روز جوان افزود: مسئولان امر با اشتغال زایی بستر ازدواج آسان و به موقع جوانان را هم فراهم کنند.

وی با تشریح ابعاد شخصیتی جوان رعنای حسینی و بیان اینکه آنحضرت الگویی برای همه جوانان است به مطالبات رهبری از جوانان اشاره و خاطر نشان کرد: تحصیل، تهذیب و ورزش سه مطالبه رهبری از جوانان است.

خطیب جمعه در بخش دیگر با تحلیل سیاست های راهبردی نظام و تاکید بر اینکه امیدوار نمودن مردم به نظام و بالا بردن این اعتماد مطالبه مهم رهبری است عنوان نمود: هر کار و اقدامی که سبب کاهش اعتماد مردم شود خیانت به نظام و کشور است.

محمودی با تبریک میلاد امام زمان (ارواحنافداه) و بیان اینکه آنحضرت موعود امم است به بیان وظایف منتظران پرداخت و گفت: منتظر واقعی آنحضرت باید اهل ورع و محاسن اخلاق باشد.

وی با تاکید بر برگزاری باشکوه جشن های نیمه شعبان و تاکید بر اینکه نباید تحت هیچ شرایطی این مناسبت بزرگ تحت الشعاع برنامه های دیگر قرار گیرد عنوان داشت: به بهانه جشن نباید کارهایی که خلاف نظر و رضای امام زمان (ارواحنافداه) است صورت گیرد.

امام جمعه با گرامیداشت ۹ اردیبهشت روز شوراهای اسلامی با تقدیر از تلاش های شوراهای شهرها و روستاهای شهرستان کنگان بویژه همراهی در برگزاری مراسم ملی و مذهبی ، شوراها را مظهر مشارکت مردم در حاکمیت دانست و با بیان اینکه شوراها باید برای ارتقای مبلمان شهری برنامه ریزی کنند اظهار داشت: انتظار جدی از وکلای مردم در شورای اسلامی اینست تا اجازه ندهند عده ای هنجار شکن با برخی کارهای خلاف شرع چهره شهر اسلامی را مخدوش کنند.

وی با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و بیان جایگاه این قشر بزرگ و تاثیرگذار و لزوم پرداخت به موقع حقوق کارگران اظهار داشت: حمایت و مصرف کالای ایرانی از بهترین راههای تجلیل از کارگران است.

محمودی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر مطهری ، نکوداشت هفته معلم و هفته عقیدتی – سیاسی سپاه گفت: معلمین رکن اصلی توسعه اجتماعی و فرهنگی اند و باید تلاش کنند در کنار تعلیم به مسئله تربیت دانش آموزان اهتمام لازم ورزند.

وی با بیان اینکه تجلیل از معلمین وظیفه ای همگانی و باید در جامعه نهادینه شود بیان کرد: مسئولین با برنامه ریزی خوب و رفع مشکلات این قشر کاری کنند تا معلمین دغدغه ای غیر از تعلیم و تربیت دانش آموزان نداشته باشند.

 

خبرنگار: ابوذر حسین پور کنگان

عکس: امیرحسین خان مرادی

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن