بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 7:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 47201
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 10 اردیبهشت 97 5:49 ب.ظ

همایش روز شوراها با حضور معاون استاندار در کنگان برگزار شد

ثلاث- همایش روز شوراها با حضور معاون استاندار در کنگان برگزار شد

به گزارش ثلاث و به نقل از پرتال فرمانداری شهرستان کنگان، فتح اله نوروزی فرماندار کنگان در این همایش ضمن تبریک روز ملی شوراها گفت: شورا یک اصل عقلی است که آموزه های دین اسلام نیز بر آن صحه گذاشته است.
وی افزود: شورا از ارکان تصمیم گیری در اداره امور می باشند. شورا ابزار تجلی اراده مردم در سرنوشت خویش است.
فرماندار شهرستان کنگان با عنوان این موضوع که شوراهای شهرستان ۴۸ نفرند ، ۱۷ نفر در حوزه شهری و ۳۱ نفر در حوزه روستایی، گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات شوراهای دوره پنجم از دوره چهارم بیشتر بوده است. حضور بانوان در انتخابات دوره پنجم شورا رشد داشته است.
نوروزی اظهار داشت: شورا پل ارتباطی بین دولت و مردم هستند که این نقش را در سایه تعامل و همدلی و همفکری در شهرستان بخوبی به نمایش گذاشته اند.
وی بیان کرد: در دولت تدبیر و امید تا پایان سال ۹۶ مبلغی بالغ بر ۱۴۳ میلیارد تومان به حساب شهرداری ها و دهیاری ها واریز گردیده است.
فرماندار شهرستان کنگان در ادامه گفت: با همراهی و تلاش نماینده محترم مردم، سرکار خانم الماسی در مجلس شورای اسلامی پروژه های بسیار خوبی در تعامل با نفت در شهرستان برنامه ریزی گردیده است.
وی با اشاره به این مطلب که در زمینه رفع مشکلات مردم همگان تلاشمان بر رفع موانع باشد، افزود: حرمت مردم و تکریم آنان را سرلوحه خود قرار دهیم.
فرماندار شهرستان کنگان در ادامه گفت: اسکله کنگان یکی از ضرورت های خاص در جهت توسعه شهرستان می باشد که همگی باید در جهت تحقق آن بکوشیم.
وی اظهار داشت: پروژه هایی خوب در سطح روستاها و شهرهای شهرستان در دست پیگیری می باشد که تحقق آنها پاسخی مناسب به مطالبات مردم عزیز شهرستان خواهد بود.

در این همایش ستوده معاون استانداری بوشهر ، کاظم مرادی مدیر کل محترم دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری بوشهر ، حمید بردستانی مدیر کل محترم دفتر فنی ، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری بوشهر و هیات همراه حضور داشتند.

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن