بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 47942
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 8 خرداد 97 1:23 ق.ظ

در نشست با معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرکات کشور مطرح شد

اسکله ایران ال ان جی در مسیر واگذاری به گمرک کنگان

ثلاث- نشست نماینده مردم جنوب استان بوشهر و فرماندار شهرستان کنگان با عسگری معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران در مورد واگذاری بخشی از اسکله ایران ال ان جی به گمرک کنگان برگزار شد.

به گزارش ثلاث، امروز ۷ خرداد ماه ۹۷، نشست سرکار خانم سکینه الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر و فتح الله نوروزی فرماندار شهرستان کنگان با عسگری معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

این نشست در راستای نشست ها و پیگیری های قبل نماینده مردم جنوب استان و همچنین فرماندار شهرستان کنگان با موضوع اسکله کنگان و اسکله سیراف برگزار شد.

 

 مرتفع شدن مسائل گمرک، اسکله ال ان جی شهرستان کنگان و همچنین گمرک بندر سیراف، مهمترین موضاعات مطرح شده و مورد بحث در این جلسه بود.

باید منتظر ماند و دید که نتیجه چانه زنی و پیگیری های مجدانه نماینده مردم جنوب استان بوشهر و فرماندار شهرستان کنگان به کجا خواهد رسید.

قطعا در صورتی که این رایزنی ها و چانه زنی ها برای اسکله کنگان جواب دهد، شاهد اتفاقی تاریخی در عرصه تجارت دریایی کنگان خواهیم بود؛ حقی که پیش از این با وجود تلاش های بسیار خوب مسئولین وقت( نمایندگان و فرمانداران سابق) با مقاومت هایی از جانب مسئولین کلان سازمان گمرکات مواجه بود.

در این نشست جلیل صفایی نماینده تجار شهرستان کنگان نیز حضور داشت.

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن