بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 48524
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 13 تیر 97 3:44 ب.ظ

بیمارستان امام خمینی کنگان از اهمیت بالایی در جنوب استان برخوردار است و باید تقویت شود

ثلاث- رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان به‌عنوان بیمارستانی که بیماران جنوب استان به آن مراجعه می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در زمینه‌های تخصصی، پرستاری، خدمات اورژانس و بستری تقویت شود.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان کنگان، دکتر سعید کشمیری در بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان افزود: از چند سال قبل تابه‌حال با همکاری وزارت نفت و وزارت بهداشت و درمان (و مصوبه سفر پر خیروبرکت مقام معظم رهبری به منطقه)، بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان به‌عنوان متولی درمان در منطقه انتخاب‌شده است.
وی تصریح کرد: اتفاقاتی خوبی نیز در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان رخ‌داده است که از آن جمله می‌توان به توسعه بخش اورژانس، توسعه خدمات تخصصی و حتی فوق تخصصی اشاره کرد و در هفته‌های آینده شاهد اتفاقات جدیدی مرتبط با مسائل درمانی در این بیمارستان خواهیم بود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در خصوص رویکرد دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در رابطه با تقویت بیمارستان کنگان گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان به‌عنوان بیمارستانی که بیماران شهرستان‌های جنوب استان ازجمله دیر، کنگان، جم و عسلویه به آن مراجعه می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است که باید در زمینه‌های تخصصی و حتی فوق تخصصی، پرستاری، خدمات اورژانس و بستری تقویت شود.
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان نیز در ضمن این بازدید، گزارشی از عملکرد این مرکز درمانی ارایه داد.

نیازمند تقویت در برخی بخش های بیمارستان کنگان هستیم
دکتر حسن حیدری عملکرد این مرکز درمانی را با توجه به حجم بسیار بالای مراجعین و تلاش متعهدانه پرسنل بیمارستان کنگان مثبت عنوان کرد و عنوان داشت: باوجود تلاش‌های ستودنی پرسنل این بیمارستان( که جا دارد از تک تک آنها تشکر کنم)، نیازمندیم که در برخی از بخش‌ها تقویت شویم و بتوانیم خدمات بیشتر و بهتری را به مردم ارایه دهیم.

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان برخی نیازمندی‌های این بیمارستان را با رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر مطرح کرد و خواستار تقویت یا تأمین آن شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر به همراه رییس، مدیر داخلی، مترون و مسئول حراست بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان از قسمت‌های مختلف بیمارستان کنگان ازجمله بخش داخلی و آی سی یو (واقع در ساختمان الحاقی)، اتاق عمل، آم آر آی، دیالیز، آزمایشگاه، سونوگرافی و همچنین بخش در حال احداث DDR (رادیولوژی دیجیتال) این مرکز درمانی بازدید کرد.

 

عکس: زینب صفایی

 

.

.

نظرات

  1. احمد says:

    یک ماه پیش دخترم مریض بود و بدحال،تخت بری بستری نداشتن.پزشکی هم که شیفت شب بود تو راهرو او رو ویزیت کرد.خودم هم بری بالابودن فشار خونم رفتم تو راهرو گفتن بشین.
    خواهش میکنم یه تلفن رسیدگی به شکایات بنویسید بدونیم.

    ثلاث- کاربر گرامی سامانه پیامکی ۱۰۰۰۳۷۲۲ متعلق به فرمانداری شهرستان کنگان است. می توانید از این طریق نیز پیامک خود را ارسال نمایید ولی پیشنهاد می شود مسائل و مشکلات و یا سوالات خود را در مرحله اول از طریق مدیران بیمارستان ( در وقت اداری) و در وقت غیر اداری از طریق دفتر پرستاری پیگیری نمایید. مسئولین مربوطه تماما پاسخگو بوده و انشاءالله هستند. هر مشکلی باید در مرحله اول از طریق مراجع ذی ربط آن اداره یا نهاد پیگیری شود و در صورتی که نتیجه نگرفتید از مراجع و نهادهای بیرون پیگیر باشید.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن