بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 7:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 48607
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 14 تیر 97 4:48 ب.ظ

عالی ترین پیام ملت ایران به دنیا در شرایط فعلی وحدت و انسنجام ملی است

ثلاث-عالی ترین پیام ملت ایران به دنیا در شرایط فعلی وحدت و انسنجام ملی است.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در مراسم شبی با شهدا در شهر بنک شهرستان کنگان با تشریح اوضاع کشور و لزوم هوشیاری ملت و مسئولان افزود: امروز همه بوق های تبلیغاتی مشغول مخابره پیام های ملت ایران اند و عالی ترین پیام مردم ایران به دنیا حمایت و اطاعت از ولایت و نمایش عزت و همدلی و انسجام است.
وی گفت: مردم مشکلات زیادی دارند اما نباید اجازه داد دشمن بلندگوی مطالبات مردم باشد.
امام جمعه قم عنوان نمود: مردم از مسئولان انتظار کار جهادی دارند و مسئولان نیز بایستی رضایتمندی مردم و اهتمام برای حل مشکلات مردم با روحیه انقلابی و کار جهادی را بعنوان یک اصل اساسی سرلوحه کار خود قرار دهند.
حسینی بوشهری با تاکید بر این مطلب که نباید مسئولان سوژه ای به دست دشمن دهند ، خطاب به مسئولان بیان کرد: مسئولان بایستی قبل از گلایه مندی مردم به مطالبات آنها جامه عمل بپوشند و اگر مشکلی وجود دارد صادقانه با مردم صحبت کنند و اثبات کنند اساسا خط و مرزی بین مردم و مسئولان نیست.
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: دشمن بدنبال جدا کردن مردم بویژه نسل جوان از دین و دیانت و خط و مشی شهداست و پیام شهیدان اینست که با صبر و بصیرت اجازه ندهند آرمان ها و اصول خدشه دار شود.
امام جمعه قم عنوان داشت: جرم ما انقلابی بودن و دین داری است و اصولا دشمن کاری به دولتها ندارد و آنها با پایبندی ما با دین مشکل دارند.
این مقام مسئول تاکید کرد: کار دشمن خنجر از پشت زدن است و دشمن می خواهد ملت ما بهانه گیر شود و بعد در بوق های تبلیغاتی اش بگوید ملت ایران از نظام دینی شان خسته شده اند.
وی افزود: ملت ایران بویژه جوانان به فضل الهی و به کوری چشم دشمنان امسال چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن خواهند گرفت و ثابت خواهند کرد هرگز مشکلات نمی تواند بین آنها و نظام دینی فاصله ای ایجاد کند و با تمام وجود مطیع ولی فقیه زمان و رهرو راه شهیدان خواهند بود.
حسینی بوشهری به سیره شهدا در انتخاب راه و مسیر و آرمان اشاره و اظهار داشت: رهروان شهدا باید بدانند شخصیت فردی و اجتماعی در گرو انتخاب اوست و باید در همه عرصه ها بهترین انتخاب را که شهدای ما داشته اند و آن انتخاب راه خدا ، دین خدا و عزت و کرامت بود را برگزینند.
معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تقدیر از برگزاری مراسم یادواره شهدا و محافل شبی با شهدا بیان کرد: هدف از برگزاری یادواره ها انتقال پیام شهیدان است و پیام شهیدان ولایتمداری ، حفظ عزت و کرامت ، عدم تسلیم در برابر دشمن و ذلت ناپذیری است.
وی به حضور برادران اهل سنت در کنار شیعیان در جنگ تحمیلی و دفاع از نظام دینی و مرز و بوم کشور در قریب چهار دهه گذشته گفت: شیعه و سنی و همه ادیان و مذاهب در کشور نشان دادند آنجا که سخن از دین و حفظ کشور مقابل بیگانگان است عاشقانه به میدان شهادت رفته و می روند.

امام جمعه کنگان نیز گفت: حفظ فرهنگ شهادت در جامعه ضروری است.
حجت الاسلام محمود محمودی افزود: امروز بهترین راه پاسداری از میراث شهدا ، تداوم راه آنان بویژه ارتباط با خدا و حفظ و تقویت روحیه دینی و انقلابی و ولایتمداری است.
قرائت قرآن و مداحی در رثای سیدالشهدا (ع) و شهیدان از دیگر برنامه های این مراسم فاخر بود.
این مراسم به همت پایگاه مقاومت بسیج امام صادق (ع) ، هیات جوانان حضرت علی اکبر (ع) ، شهرداری و شورای اسلامی بنک با همکاری حوزه مقاومت امام خمینی (ره) بنک و اداره تبلیغات اسلامی در حسینیه امام سجاد (ع) این شهر برگزار شد.

 

عکس: رضا زیارتی

 

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن