بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49105
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 4 مرداد 97 1:08 ق.ظ

رئیس تامین اجتماعی کنگان در گفتگو با ثلاث:

تامین اجتماعی کنگان ۲۲۱ هزار بیمه شده اصلی و تبعه دارد

ثلاث – سازمان تامین اجتماعی شعبه کنگان از بدو فعالیت خود از سال ۱۳۷۰ تاکنون با تحت پوشش داشتن ۶۳هزار و ۹۷۰ بیمه شده ی اصلی به فعالیت مشغول است.

 رئیس تأمین اجتماعی شعبه کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث ابراز داشت : عوامل تاثیرگذار در پیشرفت کار ما در بهبود روابط سازمانی میان همکاران و مراجعه کنندگان و نیز در خوشنامی سازمان، رضایت و تکریم ارباب رجوع است.

رسول زارعی گفت: سازمان تامین اجتماعی شعبه کنگان از بدو فعالیت خود از سال ۱۳۷۰ تاکنون با تحت پوشش داشتن ۶۳ هزار و ۹۷۰ بیمه شده ی اصلی و در مجموع ۲۲۱ هزار و ۸۰۰ نفر بیمه شده ی اصلی و تبعی و خدمات دهی به بیش از ۹۷۸ نفر از بازنشستگان سازمان به فعالیت مشغول است.

وی افزود: شعبه کنگان دارای واحد هایی نامنویسی و حسابهای انفرادی، فنی و بیمه شدگان، درآمد حق بیمه، اداری  و خدمات، اجرائیات، مستمری ها، بازرسی ، مالی، کارگزاری شماره ۱۷۰ و شعبه اقماری بندر سیراف است.   

وی با اشاره به فعالیت واحد نام نویسی گفت: تا کنون نام نویسی تحت وب به تعداد ۹۳هزار و ۷۴۰ مورد ، نام نویسی عادی به تعداد ۶۱هزار و ۲۵۰ مورد، اعلام سابقه به موسسات نه هزار و ۸۳۰ مورد، اعلام سابقه به سایر شعب ۱۴هزار و ۷۲۴ مورد و SNN به تعداد ۸۷هزار و ۲۱۶ مورد انجام شده است.

زارعی اشاره ای به خدمات بخش فنی و بیمه شدگان تامین اجتماعی شعبه کنگان داشت و افزود: تا کنون در بحث حوادث به ۷۲۴ مورد ، کفالت ۱۱۰ مورد ، بیمه بیکاری ۲۷۸ مورد ، قالیبافان ۷۸ مورد و در مجموع ۱۲۰۸ مورد به بیمه شدگان خدمات رسانی صورت گرفته است.

وی تعهداتی که در  مجموع بر عهده سازمان تامین اجتماعی بوده و این سازمان نسبت به پرداخت آن در طی سال ۹۶ اقدام  کرده است اشاره داشت و افزود: این تعهدها شامل غرامت دستمزد به تعداد یک هزار و ۵۱۱ مورد، کمک هزینه بارداری ۱۲۴ مورد، بیمه بیکاری ۶۱۷ مورد ، پروتز و اروتز ۲۴۱ مورد، کمک هزینه ازدواج ۵۷۴ مورد، هزینه سفر ۲۲ مورد و کفن و دفن نیز ۴۵ مورد بوده که پرداخت شده است.

وی عملکرد واحد درآمد که به خدمات دهی به کارفرمایان در منطقه پرداخته و با وصول به موقع مطالبات نسبت به احقاق حقوق کارگران همت می کند اینگونه بیان کرد : در این خصوص تا کنون چهار هزار و هشت مورد پرونده تشکیل شده است که از این بین ۷۵۵ مورد مفاصا حساب صادر شده و ۶۲۴ مورد نیز، سابقه ایجاد گردیده است.

رئیس تامین اجتماعی شعبه کنگان، فعالیت واحد مستمری ها را که با برقراری احکام بازنشستگی و بازماندگی در راستای خدمات رسانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی فعالیت می کند اینگونه توصیف کرد: ۲۹۳ مورد احکام برقرار و ۴۴۱ مورد نیز پرونده مستمری بازنشستگی تشکیل شده است. همچنین به ۹۴ مورد پرونده مستمری از کار افتادگی رسیدگی شده و ۴۴۶ مورد نیز پرونده مستمری بازماندگان در دستور کار قرار گرفته است. تعداد آرای شرایط کاری سخت و زیان آور نیز ۲۲۰ مورد بوده است.

رسول زارعی گفت: در بخش واحد اداری و خدمات نیز ۳۸ هزار و ۶۶۶ نامه وارده ثبت گردیده و در این خصوص نیز ۶۵ هزار و ۵۰۷ نامه از سمت بخش اداری و خدمات صادر شده است.

وی افزود: همچنین ۱۰۳ مورد احکام کارکنان صادر و هفت هزار و ۳۵۵ حکم مطالباتی ابلاغ شده است.

وی افزود: مصوب کارگاه های جدید شناسایی شده ۱۱۰ فقره و بازرسی گروه دوم و سوم طی برنامه ابلاغی به ترتیب ۱۸۰۰ و ۴۰۰ فقره است.

زارعی افزود: این موارد بر اساس ۱۸۷ روز بازرسی طی سال ۹۶ صورت گرفته که دو هزار و ۴۹۹ بازرسی از کارگاه ها صورت گرفته و ۱۳۵ مورد کارگاه جدید شناسایی و از چهار هزار و ۲۰۱ بیمه شده تامین اجتماعی بازرسی به عمل آمده است.

وی در خصوص عملکرد شعبه اقماری بندر سیراف به خبرنگار ثلاث گفت: در شعبه اقماری بندر سیراف دو هزار و ۹۱ دفترچه صادر ، شش هزار و ۸۱۱ دفترچه تامین اجتماعی تمدید و هفت هزار و ۲۰۰ نفر از بیمه شدگان نام نویسی شده اند.

رئیس تامین اجتماعی شعبه کنگان همچنین در خصوص کارگزاری شماره ۱۷۰ شعبه کنگان گفت: در این کارگزاری نیز ۹۳هزار و ۱۸ مورد دفترچه تامین اجتماعی صادر، ۶۱ هزار و ۲۰۰ مورد دفترچه تامین اجتماعی تمدید و ۳۷ هزار و ۴۰۰ بیمه شده نامنویسی شده اند.

 

 

گفتنی است که جمعیت شهرستان کنگان حدودا ۱۱۰ هزار نفر است.

نظرات

  1. خادم says:

    ازآقای زارعی عاجزانه خواستاریم از حق نیروهای خدماتی بیمارستان امام خمینی (ره)هم دفاع کنندوحرفی بزنند. ما شش سال دربیمارستان مشغول به کارهستیم واز حق بیمه وسنوات محرومیم وبه صورت ساعتی برای ماحساب میکنندوتاکنون هیچ اقدامی برای بیمه ما صورت نگرفته لطفا پیگیری کنید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن