بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61376
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 5 شهریور 99 7:41 ق.ظ

همه نقاط استان از خدمات درمانی تامین اجتماعی بهره مند می شوند

ثلاث-مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: با احداث و بهره برداری از پروژه های درمانی تامین اجتماعی دلوار و خورموج تمامی شهرستان های استان از خدمات درمانی تامین اجتماعی برخوردار خواهند شد.


به گزارش ثلاث به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی دکتر زهرا نویدی فرد در نشستی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز کارمند و تقدیر از تلاش کارکنان درجهت ارائه خدمات مطلوب درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی و با اشاره به اهداف و راهبردهای کلان سازمان مبنی بر عدالت در سطح دسترسی به خدمات درمانی گفت: با احداث و بهره برداری از پروژه های درمانی تامین اجتماعی دلوار و خورموج تمامی شهرستان های استان از خدمات درمانی تامین اجتماعی برخوردار خواهند شد.

دکتر نویدی فرد گفت :در راستای توسعه کمی و کیفی خدمات درمانی تامین اجتماعی استان مراحل ساخت و تکمیل مراکز درمانی برازجان خورموج و جم به جد در حال پیگیری است و امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد بهره برداری از این پروژه ها باشیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی افزود :افزایش ۷۰ تخت بیمارستان سلمان فارسی و طرح توسعه۶۴ تختخوابی بیمارستان مهر و راه‌اندازی چهار تخت مراقبت‌های ویژه بیمارستان عسلویه از دیگر برنامه‌های توسعه ای مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در سال جاری می باشد.

شیرکوند مدیر کل تامین اجتماعی بوشهر در این نشست با ارائه آمار به تجزیه و تحلیل وضعیت منابع ومصارف و همچنین عملکرد سازمان تامین اجتماعی و مهمترین اقدامات انجام شده پرداخت.

مدیر کل تامین اجتماعی بوشهر به طرح توسعه خدمات الکترونیکی و فناوری دیجیتال از سوی سازمان در جهت ارائه خدمات نوین اشاره نمود و گفت:
اجرای طرح حذف تاریخ تمدید اعتبار دفترچه های بیمه شدگان و متناسب سازی حقوق بازنشستگان از طرحهای دیگری بود که سازمان طی ماههای اخیر اجرا نموده است که این موضوع در کاهش مراجعات حضوری مخاطبین سازمانی و رضایت مندی بازنشستگان را در پی داشته است.

غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در این نشست ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت :مجاهدت و رشادت‌های کاردرمانی در ماههای اخیر مصداق مدیریت عاشورایی است چرا که در شرایط سخت اقتصادی کشور و تحریم‌های ظالمانه پرسنل بهداشت و درمان کشور به خوبی از سلامت هموطنان در مقابل ویروس کرونا دفاع کردند.

وی بیان داشت: جامعه ما قدردان تلاش ها و از خودگذشتگی کسانی است که در خط مبارزه با ویروس کرونا از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و برای حفظ سلامتی مردم جان خود را فدا نمودند.

کرمی گفت: امنیت اجتماعی مقدم بر امنیت سیاسی است و فلسفه وجودی نهادهایی همچون تامین اجتماعی نیز در همین راستا بوده است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: تامین اجتماعی خدمات ارزنده ای به جامعه هدف ارائه نموده و با شیوع کرونا در کشور با پوشش خدمات درمانی مطلوب به جامعه هدف به خوبی توانست احساس امنیت اجتماعی ایجاد نماید.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن