بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49490
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 13 مرداد 97 3:50 ب.ظ

اقدام ارزشمند روابط عمومی پتروشیمی جم در حمایت ازصنایع دستی و بومی استان بوشهر

ثلاث- شرکت پتروشیمی جم در جهت حمایت از صنایع دستی و بومی استان بوشهر و اشتغال پایدار زنان سرپرست خانوار تولیدات صنایع دستی و بومی استان بوشهر را خریداری می کند.

به گزارش ثلاث و به نقل از روزنامه پیام عسلویه، این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی و حمایت از صنایع دستی و تولیدات دست باف استان بوشهر همچنین کمک به پایداری اشتغال، بلاخص زنان سرپرست خانوار حمایت خود را از این قشر زحمت کش شروع کرده و همه تولیدات گلیم و قالیچه شرکت تعاونی پدیده پارس شهرستان جم را خریداری نمود.
ایرج محبی زاده رئیس اداره تعاون،کار ورفاه اجتماعی شهرستان جم با اشاره به اقدام ارزشمند شرکت پتروشیمی جم و تشریح چشم انداز بخش تعاون در سند ۵ ساله کشور گفت: بر اساس سیاست‌های کلی برنامه ششم ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مقرر شده که برنامه ششم توسعه با اتکاء بر توانایی‌های انسانی و طبیعی، امکانات داخلی و فرصت‌های وسیع برآمده از زیرساخت‌های موجود در کشور، بهره‌گیری از مدیریت جهادی و روحیه‌ی انقلابی و تکیه بر اولویت‌های اساسی در سیاست‌های کلی اصل ۴۴ تهیه شود.
محبی زاده تصریح کرد: در سیاست‌های مذکور درون زا و مردمی کردن اقتصاد در اولویت قرار گرفته و همچنین بر تحقق سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون در اقتصاد ملی تاکید شده است که شرکت پتروشیمی جم در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و بر اساس اهداف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با خریداری تولیدات صنایع دستی و بومی استان بوشهر و تاکید بیشتر بر منطقه جنوب استان به شعار حمایت از کالای ایرانی جامعه عمل پوشاند.
رئیس اداره تعاون،کار ورفاه اجتماعی شهرستان جم با اشاره به سابقه پتروشیمی جم در حمایت از قشر های آسیب دیده جامعه اظهار داشت: پتروشیمی جم سابقا در حمایت از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد شهرهای جنوب استان مسئولیت اجتماعی خود را به نحو مطلوبی انجام داده است.
مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی پارس با تقدیر از اقدام ارزشمند پتروشیمی جم در حمایت از کالای ایرانی و کمک به اشتغال پایدار زنان سرپرست خانوار در شهرستان جم خاطر نشان کرد: با همکاری شرکت پتروشیمی جم، نماینده شهرستان های کنگان، جم، دیر و عسلویه در مجلس شورای اسلامی و اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان جم موفق به راه اندازی مجتمع آموزشی، تولیدی عرضه بافته های داری زیر نظر شرکت تعاونی پارس شدیم.
صدیقه تاجیک در ادامه افزود: در سال ۹۴ با در نظر گرفتن اشتغال زنان روستا و آموزش ۷۰ نفر در رشته گلیم و قالیچه با همکاری شرکت پتروشیمی جم و نماینده پر تلاشمان در مجلس شورای اسلامی موفق به استخدام بالغ بر بیش از ۳۵ نفر به صورت مستقیم شدیم.
این کار آفرین با تشریح مشکلات اشتغال روستا و عدم امنیت شغلی بانوان سرپرست خانوار در این زمینه یادآور شد: با حمایت پتروشیمی جم  از زنان سرپرست خانوار و خرید همه تولیدات این مجموعه می توانیم به صورت پایدار تمام زنان شاغل در این مجتمع را نگه داریم و آنها مجبور به ترک این مجتمع تولیدی جهت شغلی دیگر نخواهند شد.
رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی پارس در پایان گفت: انتظار داریم شرکت های مستقر در منطقه پارس جهت تحقق شعار سال ۱۳۹۷((حمایت از کالای ایرانی)) قسمتی از هدایای خود را از صنایع دستی و بومی کشور عزیزمان تهیه کنند.
شایان ذکر است شرکت پتروشیمی جم آمادگی خود را جهت هرگونه مشاوره و راهنمایی برای همکاری با همه واحد های تولید صنایع دستی و بومی استان بوشهر و حمایت از اشتغال پایدار آنها اعلام می کند.
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن