بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:12 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49646
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 31 مرداد 97 11:52 ب.ظ

مهاحم تیم پارس جنوبی جم در گفتگو با ثلاث:

ضربات ایستگاهی می تواند برنده بازی پارس جنوبی جم با سایپا را مشخص کند/ علی دشتی بازیکن با کیفیتی است

اختصاصی ثلاث- مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: سایپا تیم با کیفیتی است البته ما هم تیم قدرتمند پارس جنوبی جم هستیم و برای کسب ۳ امتیاز به مصاف آنان می رویم.

 

به گزارش ثلاث، ابراهیم صالحی مهاجم تیم پارس جنوبی جم که در فصل قبل بازی های بسیار موثری را از خود به نمایش گذاشت، در این فصل نیز نمایش خوبی را در هفته های ابتدایی لیگ داشته است.

این بازیکن در دیدار مقابل استقلال تهران که در شهر جم برگزار شد به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد و این موضوع شایستگی وی را بیش از پیش نشان می دهد.  پارس جنوبی جم برای دومین سال پیاپی موفق شد تیم قدرتمند استقلال را در شهر جم شکست دهد.

با توجه به سبک بازی ابراهیم صالحی که دونده، قدرتی، درگیرانه و سر زن می باشد، از وی به عنوان یکی از بخت های دعوت به تیم ملی نام برده می شود.

 

ابراهیم صالحی مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: شرایط بازی با استقلال خاص همان بازی بود. حاصل تلاش کل بچه ها و عوامل حمایتی تیم بود که هم موفق شدیم این تیم بزرگ را شکست دهیم و هم نظرِ لطف دوستان شامل حال بنده شد و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شدم.

وی افزود: با آنالیزی که کادر فنی از تیم حریف داشت، قرار بود که تیم حریف را از زمین خودش پرس کنیم و لذا برای این منظور دوندگی و توان جسمی بسیار بالایی نیاز بود که این کار را انجام دادیم.

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: به نظرم در نیمه اول بازی با استقلال از تیم استقلال سر تر بودیم. در نیمه دوم ناخودآگاه به واسطه گلی که ( در نیمه نخست) به ثمر رسانده بودیم، تیم عقب نشست و به همین خاطر فشار زیادی به ما مهاجمان وارد شد، زیرا از دروازه حریف دورتر شدیم و باید دوندگی بیشتری را انجام می دادیم. به نظر من تیم استقلال در این فصل خیلی قوی تر از تیم فصل گذشته است و در ادامه فصل نیز این موضوع مشخص خواهد شد.

صالحی ادامه داد: تیم ما تعداد زیادی از بازیکنان اصلی خود را در این فصل از داده و حدودا ۴۰، ۵۰ درصد تیم ما دچار تغییر اساسی شده است. اما کادر فنی ما و در راس آن جناب آقای تارتار نشان داده که سرمربی کاربلدی است. تیم پارس جم را از لیگ یک به لیگ برتر آورد و برای نخستین بار رتبه پنجم را برای یک تیم تازه لیگ برتری شده کسب کرد که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود. ما حتی تا مرز کسب سهمیه آسیایی نیز پیش رفتیم اما مشکلات مالی گریبان گیر ما شد و متاسفانه به سهمیه آسیا نرسیدیم اما عملکرد ما برای نخستین سال حضور در لیگ برتر جای بحث باقی نگذاشت.

وی عنوان کرد: امسال نیز با وجود تغییرات عمده در ساختار اصلی تیم، چندین هفته زمان برای هماهنگی نیاز بود؛ اما آقای تارتار در مدت کوتاهی این تیم را به هماهنگی نسبی و خوبی رسانده است.

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار داشت: شرایط مالی تیم ما به نسبت خیلی از تیم ها، پایین تر است و در این مورد توان رقابت با آن ها را نداریم اما بچه های تیم با هدایت کادر فنیِ کاربلد و همچنین با غیرت، همت و تلاشی که خود بازیکنان دارند، همواره شایستگی شان را به اثبات رسانده اند با این وجود این تیم نیازمند حمایت همه جانبه مسئولین استانی و نفتی است که انشاءالله بتواند نتایجی در شان نام بزرگ استان بوشهر کسب کند.

صالحی در خصوص دیدار روز جمعه با تیم سایپا گفت: تیم های آقای علی دایی همواره تیم های خوب و قدرتمندی هستند؛ امسال نیز آنان سهمیه آسیایی دارند و باید در آسیا رقابت کنند اما ما هم تیم قدرتمند پارس جنوبی جم هستیم و برای کسب ۳ امتیاز به مصاف سایپا می رویم. قطعا هواداران نیز ما را در این دیدار تنها نخواهند گذاشت و با حمایت همیشگی خود باعث ارائه یک بازی قابل قبول از تیم پارس جم خواهند بود که انشاءالله منجر به پیروزی ما نیز خواهند شد.

جدال پارس جم با سایپا بیشتر روی هوا خواهد بود

وی ادامه داد: با توجه به شناختی که از تیم رقیب داریم، پیش بینی خود من این است که در این بازی، توپ بیشتر روی هوا خواهد بود و شاید ضربات ایستگاهی تعیین کننده این رقابت سخت باشد. به هر حال برای باقی ماندن در جمع تیم های بالای جدول باید سایپا را در بازی روز جمعه شکست دهیم.

علی دشتی بازیکن خوب و با کیفیتی است

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خصوص رقابت با هم تیمی سابق خود عنوان کرد: آقای علی دشتی از تیم سایپا، سال گذشته در تیم پارس جنوبی جم حضور داشت و زحمات زیادی را برای این تیم کشید و به عقیده من بازیکن بسیار خوب و با کیفیتی است که برای وی آرزوی موفقیت دارم. تیم ما هم اکنون دارای شخصیت بردن است و اکثر تیم ها در مقابل ما برای نباختن به میدان می ایند؛ امیدوارم بازی روز جمعه در مقابل شاگردان علی دایی بازی تماشاگر پسندی از آب در بیاید.

صالحی اظهار داشت: جا دارد از مدیر عامل منطقه ویژه پارس، مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی جم و تمام مسئولینی که صمیمانه برای این تیم تلاش می کنند قدردانی می کنم؛ همچنین از هواداران بسیار خوبمان نیز که همواره حامی تیم بوده اند نیز به شکل ویژه تشکر می کنم.

وی گفت: از سایت خبری ثلاث و تمامی رسانه های استانی که همواره حامی ما بوده اند و به ما انگیزه و دلگرمی می دهند نیز صمیمانه تشکر می کنم.

 

گفتنی است روز جمعه ۲ شهریور ساعت ۲۰:۱۵ ، تیم پارس جنوبی جم میهمان تیم سایپا می باشد

خبرنگار: مصطفی صفایی

 

 

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن