بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49884
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 12 شهریور 97 2:05 ق.ظ

بنک در حوزه ورزش بانوان استان تاریخ ساز شد

نخستین مجموعه ورزشی روباز بانوان استان در شهر بنک احداث شد

اختصاصی ثلاث- شهردار بنک گفت: نخستین مجموعه ورزشی روباز بانوان استان در راستای گسترش ورزش در حوزه بانوان، در شهر بنک احداث شد.

حجت ریحانی نیا شهردار بنک به خبرنگار ثلاث گفت: برای حفظ سلامت و نشاط آحاد جامعه ضروری هست زمینه لازم برای همگانی کردن ورزش در کشور فراهم اید .

وی افزود:  طراحی شهری با رویکرد گسترش ورزش همگانی، احداث اماکن ورزشی، پارک ها و فضاهای باز و تجهیز انها با وسایل ورزشی و تفریحی ، استفاده از نیروهای داوطلب در توسعه ورزش همگانی و ازهمه مهم تر، از بین بردن باورهای غلط درباره پرداختن بانوان به ورزش و تغییر نگرش مدیران به ورزش میباشد که در این راستا شورا و شهردای و شورای اسلامی شهر بنک در راستای توسعه مکان های ورزشی برای اولین بار در سطح استان بوشهر مجموعه ورزشی روباز بانوان با مساحت زیربنای ۳ هزار مترمربع ایجاد نموده است.

شهردار بنک اظهار داشت: این مجموعه دارای امکاناتی نظیر زمین چمن مصنوعی فوتسال ، زمین والیبال با کف پوش استاندارد، زمین بسکتبال ، میز تنیس، میز شطرنج، پیست دومیدانی و سکوی تماشگر با ظرفیت بالای ۴۰۰ نفر ، سرویس بهداشتی، حمام ، رختکن و اب سردکن و غیره می باشد.

ریحانی نیا گفت: مجموعه ورزشی روباز بانوان بنک( با احتساب زمین و غیره) با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان احداث گردیده است که هشتاد درصد منابع اعتبار از منابع داخلی بوده است .

وی عنوان کرد: جا دارد از نماینده مردم شریف جنوب استان بوشهر، فرماندار پرتلاش شهرستان و همچنین مجموعه زجمتکش شورای شهر بنک نیز به شکل ویژه تشکر کنم.

گفتنی است که چندی پیش این مجموعه با حضور نماینده مردم جنوب استان بوشهر و همچنین معاون سیاسی امنیتی استاندار و مسئولین شهرستان افتتاح شد.

 

عکس: رضا زیارتی

 

 

 

.

.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن