بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49952
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 6 شهریور 97 1:38 ب.ظ

جلسه واحد توسعه منابع انسانی و واحد فناوری اطلاعات

ثلاث- در جهت هماهنگی و بررسی فرآیند های کاری موجود در سازمان و همچنین بررسی نرم افزارها و سخت افزار های موجود، جلسه ای با واحد فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، مدیر توسعه منابع انسانی در این جلسه  با اشاره به نقشIT  در پیش برد اهداف سازمانی شرکت تصریح کرد: هدف از این جلسه بررسی وضعیت نرم افزاری و سخت افزاری  و هم اندیشی در راستای هم افزایی و بهبود فرآیندهای سازمانی جهت رضایت کارکنان و پیاده سازی و معرفی ابزار های نوین کاربردی می ب
محمد قراخانلو، با اشاره بر تاکید بکارگیری فناوری اطلاعات در سازمان افزودند، فناوری اطلاعات به سازمان ها کمک می کند تا اطلاعات منابع انسانی خود را به صورت امن تر، سهل الوصول تر وکامل تر ذخیره سازی و قابلیت تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری بهتر را در خصوص منابع انسانی سازمان در اختیار مدیران سازمان قرار دهد. با ورود فناوری اطلاعات به سازمان، عملکردهای مدیریت منابع انسانی دستخوش تغییر می شود، این تغییر در صورتی می تواند موثر باشد که ابتدا فعالیت هایی را که فناوری اطلاعات می تواند انجام دهد، شناخته و زمینه بروز این فعالیت ها را فراهم کنیم. متعاقب آن مدیریت منابع انسانی با شرایط جدید آشنایی لازم را پیدا نموده تا بتواند با بهره گیری از ظرفیت هایی که فناوری اطلاعات می تواند ایجاد کند، سبب ارتقاء عملکرد منابع انسانی سازمان شود.
وی در ادامه گفت: در سالهای اخیر، اهمیت اینترنت و فناوری اطلاعات هم در فضای کسب و کار و هم در فضای خصوصی به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است. بدون شک، کارکنان سازمان و محیط کاریشان، از نظر طراحی شغل، شرایط کار و بسیاری موارد دیگر تحت تاثیر اینترنت و فناوری اطلاعات قرار گرفته است. تقریبا تمامی اندیشمندان علوم مدیریتی و اقتصادی پذیرفته اند که منابع انسانی با کیفیت بالا، رکن اساسی توسعه اقتصادی در سطح خرد و کلان است.
درپایان جلسه با بررسی وضعیت موجود سخت افزاری در واحد منابع انسانی، مقرر شد، از امکانات موجود مصرف بهینه شود و تجهیزاتی که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند به واحد IT تحویل تا در سازمان بصورت بهینه استفاده شود.
آقای طاهری مدیر فناوری اطلاعات ضمن تحسین برگزاری این جلسه و زوایه نگاه به فناوری اطلاعات و تمایل به ایجاد تغییرات  بهره ور را در منابع انسانی، نشان از وجود پوپایی و انگیزه کاری دانستند. وی در پایان خاطر نشان کرد واحد فناوری اطلاعات، آمادگی کامل  در زمینه بهبود فرآیندها وایجاد تغییرات را دارد.
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن