بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50312
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 2 مهر 97 1:51 ب.ظ

حضور سفیر سریلانکا در غرفه پتروشیمی جم

ثلاث- ‎شریف انیس سفیر سریلانکا با حضور در غرفه پتروشیمی جم با مهندس بهزادی مدیرعامل شرکت پلی پروپیلن جم در نشستی به تمایل کشورش در توسعه همکاری های تجاری در بخش پتروشیمی دیدار و گفتگو کرد.

 

 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم،سفیر سریلانکا با اشاره به تمایل کشورش به توسعه همکاری‎های تجاری با ایران گفت: ما علاقه‎مند به خرید فرآورده‎های نفتی از ایران هستیم.
شریف انیس» درباره برنامه‌های دولت متبوعش برای همکاری‌های تجاری و اقتصادی با ایران در زمینه‌های مختلف اظهار کرد: ایران و سریلانکا تجربه طولانی همکاری‌های سیاسی، اقتصادی و دیپلماتیک با یکدیگر دارند و تلاش داریم همکاری‎ خود را با ایران در بخش پتروشیمی پیش ببریم.
وی توسعه مبادلات تجاری دوجانبه ایران و سریلانکا را محور نخست همکاری ها نام برد و افزود: در این زمینه فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ایران مدنظر ماست زیرا فرصت‌های بسیاری برای صادرات این محصولات به سریلانکا وجود دارد.
در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه ایران پلاست مذاکرات و نشست‌های رودررو میان فعالان صنایع پتروشیمی ایران و دیگر کشورها همچون ترکیه برگزار خواهد شد، همچنین چهار همایش جانبی با حضور اتحادیه‎ها و شرکت‎های داخلی و خارجی فعال در صنعت پلاستیک در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‎شود.
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست ۲ تا ۵ مهر ماه ۱۳۹۷ (۲۴ الی ۲۷ سپتامبر ۲۱۸ میلادی) از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۶:۳۰در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن