بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 7:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50340
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 6 مهر 97 11:30 ب.ظ

امام جمعه کنگان:

تغییر ساعتی نرخ کالاها ناشی از ضعف و سوء مدیریت و عدم نظارت کافی مسئولان است

ثلاث- امام جمعه کنگان گفت: بیشتر مشکلات اقتصادی کشور بویژه تغییر ساعتی نرخ کالاها ناشی از ضعف و سوء مدیریت و عدم نظارت کافی مسئولان است .

امام جمعه کنگان:

 

*حادثه تروریستی اهواز سند دیگری بر مظلومیت جمهوری اسلامی بعنوان یکی از قربانیان تروریسم است / سخنان سخیف ترامپ بار دیگر موجب انزوای بیش از پیش آمریکا و سندی برای اثبات حقانیت دگرباره ایران اسلامی شد / مواضع ریاست جمهوری در سازمان ملل در تبیین مواضع نظام ، مقتدرانه و با صلابت بود / رییس جمهور محترم در داخل کشور نیز با حمایت و همکاری همه مسئولان و قوا ، برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بویژه اقشار ضعیف جامعه چاره اندیشی کنند / بیشتر مشکلات اقتصادی کشور بویژه تغییر ساعتی نرخ کالاها ناشی از ضعف و سوء مدیریت و عدم نظارت کافی مسئولان است / وجود ماشین آتش نشانی نردبان دار در کنگان ضروری است*

 

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با محکوم نمودن جنایت تروریستی در اهواز افزود: این حادثه تلخ علاوه بر فاش شدن بیش از پیش ماهیت تروریست ها و اربابان غربی ، عربی شان ، سندی بر رسوایی کسانی است که به دروغ خود را مدافع حقوق مردم عرب خوزستان می دانند اما با به گلوله بستن مردم و بویژه کودکان بی گناه این حق را اداء می کنند.

وی با محکوم نمودن اظهارات سخیف برخی حکام عربی منطقه در تایید این جنایت وحشیانه و سکوت خفت بار مجامع بین المللی و شبکه های غربی و عربی در خصوص این جنایت هولناک به سخنان فرماندهی کل قوا گریزی زد و گفت: همانطور که رهبری معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا فرمودند ، مطمنا گوشمالی سختی به عوامل این اقدام خواهیم داد.

خطیب جمعه به سخنان ابلهانه رییس جمهوری آمریکا در سازمان ملل و مورد تمسخر واقع شدن وی توسط مقامات ارشد و روسای جمهور حاضر در اجلاس با خنده های بلند اشاره و خاطر نشان ساخت: سخنان سخیف و ادعاهای سراسر کذب ترامپ بار دیگر موجب انزوای بیش از پیش آمریکا و سندی برای اثبات حقانیت دگرباره ایران اسلامی شد.

محمودی به سخنان ریاست محترم جمهوری اسلامی در سازمان ملل متحد اشاره و عنوان نمود: ریاست جمهوری اسلامی ایران در مقر سازمان ملل متحد توانست با نطقی محکم و با صلابت ، مواضع نظام را مقتدرانه و عزت مندانه طرح کند بگونه ای که اظهارات ایشان با استقبال روسای جمهور کشورهای مختلف دنیا مواجه شد.

وی در ادامه به مسائل و مشکلات داخلی کشور نیز گریزی زد و گفت: انتظار می رود همانگونه که رییس جمهور محترم در سازمان ملل از حقوق ملت ایران دفاع کرد ، در داخل کشور نیز با حمایت و همکاری همه مسئولان و قوا ، برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بویژه اقشار ضعیف جامعه چاره اندیشی کنند.

امام جمعه خطاب به مسئولان اقتصادی اظهار داشت: مسئولان اقتصادی باید نوسانات ارزی را کنترل کنند.

محمودی با انتقاد از کم کاری ، سوء مدیریت و عدم نظارت جدی بر بازار و رشد چند برابری قیمت کالاهای اساسی و غیر اساسی بصورت روزانه و ساعتی خطاب به مسئولان امر گفت: مسئولان کشوری ، استانی و شهرستانی باید با تشدید نظارت و اعمال مدیریت اجازه ندهند مردم روز به روز بیشتر در تنگنا و فشار قرار گیرند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و سرداران  وشهیدان شهرستان کنگان و تقدیر از همه دست اندرکاران برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس بویژه رییس ستاد و فرمانده بسیج سپاه بیان نمود: بزرگداشت دفاع مقدس وظیفه ای همگانی است و باید تدبیری شود تا با تاسی به سیره مقام معظم رهبری پیشکسوتان جبهه و جهاد بیشتر مورد تفقد قرار گیرند و از آنان برای احیای خاطرات و ارزشهای دفاع مقدس بهره برد.

امام جمعه با تسلیت ایام اسارت آل الله به نقش و جایگاه عقیله بنی هاشم زینب کبری (سلام الله علیها) در کنار امام سجاد (علیه السلام) بعنوان مبلغین و پیام رسانان نهضت سرخ حسینی اشاره و عنوان کرد: یکی از ویژگی های زینب کبری (سلام الله علیها) حجب و حیا و عفت و پاکدامنی او بود و امروز نمی شود دم از امام حسین (علیه السلام) و حضرت زینب (سلام الله علیها) زد اما در عمل با بی حجابی و بدحجابی بستر را برای انحراف جوانان فراهم کرد.

وی همچنین با تحسین برگزاری باشکوه مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در کشور و سراسر دنیا اظهار نمود: به رغم جنگ های تبلیغاتی مسموم و فشارهای اقتصادی و سیاسی شیعیان و محبین حسینی در سراسر عالم عاشورا را باشکوه تر از سال های گذشته برگزار و دشمن را به وحشت انداختند.

محمودی در ادامه با گرامیداشت ۷ مهرماه روز آتش نشانی ، تجلیل از شهدای آتش نشان و نیز تحسین اقدامات جسورانه و ایثارگری آتش نشانان شهرستان کنگان گفت: ایثار و جانفشانی آتش نشانان عزیز این خطه در حوادث مختلف بویژه اطفای حریق در حادثه آتش سوزری در اسکله کنگان ستودنی است.

وی خطاب به آتش نشانان بیان کرد: در عظمت کار شما همین بس که در روایات آمده هرکس سیلابی یا شعله آتشی را بازگرداند برای او پاداش شهید است.

امام جمعه به وضعیت خاص شهر کنگان و وجود ساختمان های چندطبقه اشاره و افزود: از مقامات ارشد استان درخواست می کنم و متذکر می شوم برای مهار و اطفای حریق در ساختمان های چندین طبقه در شهر با خرید ماشین آتش نشانی نردبان دار ، قبل حادثه چاره اندیشی کنید زیرا علاج واقعه قبل وقوع باید کرد و تاسف بعد حادثه دردی دوا نمی کند.

وی در پایان با اشاره به روز سالمندان به بیان اهمیت تعظیم و تکریم سالمندان در آیینه قرآن و روایات اشاره و تاکید کرد: تکریم سالمندان و فروتنی در برابر آنان سیره نبوی است که باید همواره نصب العین همگان باشد./ ابوذر حسین پور کنگان

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن