بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50425
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 15 مهر 97 11:11 ب.ظ

توسط موسسه خیریه هنرمندان مهرآور کنگان صورت گرفت؛

توزیع ۱۱۲۵ بسته ی نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند

ثلاث – امسال نیز همچون سال های قبل موسسه خیریه هنرمندان مهرآور کنگان با همکاری خیرین و یاری نیکوکاران شهرستان کنگان اقدام به توزیع نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند نمود .

امسال نیز همچون سال های قبل موسسه خیریه هنرمندان مهرآور کنگان با همکاری خیرین و یاری نیکوکاران شهرستان کنگان اقدام به توزیع نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند نمود .
مریم عسکری زاده مدیر عامل این موسسه در رابطه با فعالیت های پیش از سال تحصیلی و اقدامات موسسه گفت: همواره سعی بر آن داشته ایم با حمایت و همراهی مردم خوب شهرستان و نیکوکاران در مناطق مختلف استان قبل از آغاز سال تحصیلی اقداماتی صورت پذیرد تا دانش آموزان نیازمند در پایه های مختلف برای شروع تحصیل مشکلی نداشته باشند ؛ امسال نیز به همت مردم شریف و خیرین عزیز این امر به نحو احسن انجام شد.
وی افزود: خوشبختانه امسال با برگزاری طرح ها و برنامه های مختلف جهت جمع آوری کمک خیرین از جمله طرح سبد مهربانی و موکب بوی مهر محرم ؛ یک هزار و ۱۲۵ بسته کامل نوشت افزار هر کدام به ارزش هشتصد هزار ریال از شهریور ماه به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و سایر دانش آموزان تحت پوشش موسسه اهدا گردید.
وی در پایان از همکاری امام جمعه شهر، فرماندار و بخشدار کنگان، احمد خاکنژاد معاون سیاسی و اجتماعی سابق فرمانداری کنگان ، شهرداری و شوراهای اسلامی شهرهای کنگان ،بنک و آموزش و پرورش کنگان ، حسن مختار زاده رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان، مسوولین فاز ۱۳ ، مدیریت شرکت پترو پایدار ایرانیان و سایر خیرینی که موسسه مهرآور کنگان را یاری نموده اند تقدیر و تشکر کرد .

نظرات

  1. Soltan says:

    با عرض سلام و خسته نباشید به اعضای محترم موسسه مهراوران کنگان اینشاالله در تمام زمینه های خدمت موفق و پیروز باشید به امید روزی که در شهرمان هیچ نیازمندی دیگر نباشد.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن