بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:12 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50522
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:جمعه 20 مهر 97 11:55 ق.ظ

هفته نامه استانی " ثلاث جنوب"

نخستین هفته نامه رسمی شهرستان کنگان به زودی منتشر می شود

ثلاث- نخستین هفته نامه رسمی شهرستان کنگان با نام “ثلاث جنوب” به زودی در گستره استانی منتشر می شود.

به گزارش ثلاث، نخستین هفته نامه رسمی شهرستان کنگان با نام ” ثلاث جنوب” از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت گرفت.

گستره فعالیت این هفته نامه، استانی و با موضوع اجتماعی و فرهنگی می باشد.

صاحب امتیاز و مدیر مسئول این نشریه نوپا مصطفی صفایی است.

صفایی حدود یک دهه قبل، مدیر مسئول نشریه دانشجویی ” طلوع ادب” را در دانشگاه پیام نور کنگان بر عهده داشت. وی از سال ۸۷ تا کنون نیز سردبیر سایت خبری تحلیلی ثلاث می باشد. او همچنین خبرنگار خبرگزاری مهر( بخش استان بوشهر) نیز بوده است.

 

مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه” ثلاث جنوب” در این خصوص گفت: مایه خوشحالی و افتخار است که فصل جدید و پر امیدی را برای دنیای رسانه دیارمان آغاز کرده ایم.

مصطفی صفایی اظهار داشت: این نشریه به زبان  فارسی و با رویکردی اجتماعی و فرهنگی فعالیت می نماید. البته در آینده بنا به پیشرفتی که در کار خواهیم داشت، قطعا زبان عربی و انگلیسی را نیز به آن اضافه خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: ان شاءالله نخستین شماره ” ثلاث جنوب” در آینده ای نزدیک منتشر خواهد شد و به زودی راه های ارتباطی و چگونگی ارسال مطالب به این نشریه در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه” ثلاث جنوب” گفت: نشریات به دلیل اینکه رسانه دیداری و نوشتاری می باشند از اهمیت بالایی برخوردارند و به همین دلیل سعی نمودیم با ورود به این عرصه بتوانیم از این ابزار ارزشمند و موثر برای توسعه منطقه، استان و کشور خود استفاده کنیم.

صفایی ادامه داد: تحلیل ها و گزارش های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، صنعت، ورزشی، علمی، پزشکی، محیط زیست، قرآنی، بانوان، سمن ها، مذاهب، سیاسی، آگهی، اطلاعیه، تبلیغات، گفت و گو با هنرمندان و مسئولین و همچنین صدای مردم از مهمترین مطالب ما برای این هفته نامه خواهد بود.

وی عنوان کرد: از تمامی علاقه مندان که مایلند و می توانند با این نشریه همکاری کنند، صمیمانه دعوت به عمل می آوریم تا در کنار ما قرار گیرند و ما را کمک کنند تا ان شاءالله از این طریق، قدمی موثر برای توسعه و معرفی منطقه مان برداریم. در مرحله اول از همکاران رسانه ای مان در منطقه تقاضای همکاری و همفکری را داریم.

مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه” ثلاث جنوب” یادآور شد: در پایان جا دارد از مجموعه خبری ثلاث، اداره ارشاد اسلامی شهرستان کنگان، مدیر خانه مطبوعات و رسانه استان، مجموعه فرمانداری شهرستان و به خصوص جناب آقای مهندس نوروزی به عنوان فرماندار، به شکل ویژه تقدیر و تشکر نمایم که هر کدام به نوبه خود، قدم موثری برای راه اندازی نخستین هفته نامه رسمی شهرستان کنگان برداشتند.

 

 

.

.

نظرات

  1. حمید says:

    درود بر ثلاث
    همیشه جای یک هفته نامه در شهرستان کنگان خالی بود.

    با آرزوی موفقیت

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن