بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50820
تعداد نظرات:۲۶ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 9 آبان 97 12:29 ب.ظ

پیگیری یک سوژه

حذف یکباره آگهی استخدام پلیمرپادجم

به گزارش ثلاث – ساعاتی از انتشار آگهی استخدام نگذشته بود که به یکباره این آگهی از روی سایت شرکت برداشته شد. حال کاربران بسیاری از وضعیت بوجود آمده ابراز نگرانی کرده اند و با ارسال پیام های متعددی خواستار پیگیری این موضوع از سوی مسئولین امر شده اند.

به گزارش ثلاث ؛ شرکت توسعه پلیمر پادجم که در تاریخ مردادماه سال ۹۴ در اداره ی ثبت شرکت های شهرستان کنگان به ثبت رسیده و مقر اصلی آن در شهرستان عسلویه سایت ۲ پتروشیمی است از شرکت های زیر مجموعه پتروشیمی جم است که از روز گذشته آگهی استخدام نیروهای مورد نیاز خود را روی وب سایت این شرکت منتشر کرد.
پس از انتشار این آگهی سایت خبری ثلاث محتویات آن را در فضای مجازی نشر داد و به تبع آن سایر وب سایت ها و کانال های خبری اقدام به بازنشر آن کردند.
اما ساعاتی از انتشار آگهی استخدام نگذشته بود که به یکباره این آگهی از روی سایت شرکت برداشته شد. حال کاربران بسیاری از وضعیت بوجود آمده ابراز نگرانی کرده اند و با ارسال پیام های متعددی خواستار پیگیری این موضوع از سوی مسئولین امر شده اند.

همچنین کاربران ثلاث انتقاداتی بر ضوابط سنی برای مقاطع تحصیلی مختلف مورد نیاز این شرکت داشته اند و خواستار افزایش محدودیت سنی در این استخدام شده اند. متقاضیان همچنین خواستار کاهش سقف معدل برای ثبت نام شده اند.

به نظر می رسد یکی از دلایلی که این شرکت اقدام به برداشتن آگهی نموده است چکش کاری بیشتر آن است. 

پیگیری های ثلاث از طرف مسئولین شرکت و منابع آگاه به این نتیجه رسید که این آگهی مجدداً در روز شنبه روی سایت شرکت توسعه پلیمر پادجم قرار خواهد گرفت و لینک ثبت نام نیز فعال خواهد شد و از این بابت متقاضیان دغدغه ای نداشته باشند.

داوطلبان بومی نیز که در این آگهی سهمیه ای ۵۰ درصد برای آنها در نظر گرفته شده است ؛ دغدغه های به جایی دارند که در این خصوص سایت خبری ثلاث گفتگویی کوتاه با نماینده مجلس انجام داده است که در ادامه می خوانید .

نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در خصوص آگهی استخدام شرکت توسعه پلیمر پادجم گفت: آگهی استخدام به زودی فعال خواهد شد و در این خصوص نشستی با مدیران مربوطه خواهیم داشت تا سهمیه متقاضیان بومی را از این آزمون مشخص نماییم.

سکینه الماسی با بیان اینکه تمام تلاش ما برای داوطلبان بومی خواهد بود ، افزود: روز شنبه نشتی با مسئولین شرکت مربوطه برگزار خواهیم کرد و ایرادات موجود نظیر شرط سنی و شرط معدل را بررسی خواهیم کرد و برای دفاع از حقوق نیروهای بومی می جنگیم و تمام توان خود را به کار خواهیم بست.

وی افزود: شرط ۵۰ درصد سهمیه بومی به هیچ عنوان مورد پذیرش ما نیست و این قانون مربوط به قبل بوده که برخی شرکت ها برای جذب نیروی بومی به آن استناد می کنند و تلاش ما برای جذب ۷۰ الی ۸۰ درصد نیروی بومی است.

 

لینک ثبت نام پلیمر پاد جم 

نظرات

  1. ابوالفضل says:

    سپاس از ثلاث برای پیگیری

  2. حمید says:

    این چه وضعشه.. مگه مردم باقی ایران حق ندارند از امکانات کشورشون در جاهای مختلف استفاده کنند؟
    مگر نه اینه که اگر خدای نکرده اتفاقی برای شهر عسلویه افتاد کل ایران برای دفاع از خاک و ناموس و دین و وطن بپا میخیزند. همین قانون ۵۰% درصد واقعا عادلانه است. خانوم الماسی اکثر ما جوانها بیکاریم. اجازه بدین بر مبنای لیافت و تلاش بیان سرکار. دیگه دوره و عهد قومیت و .. گذشته. بجای جنگیدن ، صلح و صعه صدر

    • وحد says:

      دوست و هموطن عزیز در همه استانها اولویت با بومی گزینی است…..
      و البته مطابق با قانون ….

    • Majid says:

      سلام حمید جان شما که اینقدر دم از عدالت می زنید تا حالا از خودتون پرسیدید چند درصد از نیروهای متخصص در عسلویه غیر بومی هستند در صورتی که ما در استانی زندگی میکنیم که با توجه به شرایط سخت آب و هوایی و باتوجه به این همه سرمایه هنوز جزو محرومترین استان های کشورهای آیا حق جوان بوشهری اینه که همیشه در قبالش تبعیض بشه شما برو آگهی استخدام شرکت های دیگه رو هم تو استان های دیگه نگاه کن اونها که صدرصد بومی میگیرن والا حرف شما کمال بی انصافیه

    • سعید says:

      بابا این چه مسخره بازیه که ۵۰ درصد سهمیه بدن بومی.؟!

    • احمد says:

      شما اینجا زندگی کردی؟
      مردم اینجا همه مریض شدن بخاطر دود همین پالایشگاه ها
      ماهی هم از بین رفتن
      چند سال دیگه انرژی پالایشگاه ها تموم شد اینجا ویرونه می مونه
      اینجا با این همه نعمت خدادادی منطقه محرومه

    • infamous says:

      بنظر شما منطقی است جوان بومی تحصیل کرده که داره گرما و الودگی و سرطان ناشی از تاسیسات رو تحمل میکنه بیکار باشه ولی کسی دیگه از چه بدونم تهران و تبریز و فلان جا بیاد سر کار؟؟؟

  3. نصیر says:

    بنظر من بهتر است درصد نیروهای بومی در رشته های کاردانی با توجه به تعداد نفرات بالایشان بیشتر باشه بهتره

    • وحد says:

      به نظر منم ارشد بومی دانشگاه ملی
      بدون آزمون بگیرند…
      🙂

      .شاد باشیم

  4. دیوید says:

    سلام
    واقعا طرز فکر یه نماینده اینجوری باعث تاسف هست!!!
    لطفا به گوش خانم الماسی برسونین، بقیه مردم ایران چه گناهی کردن که زیر پاشون نفت نیست؟! یه نگاه به موج عظیم بیکاری کنید همه منتظرن یه آزمونی برگزار بشه بتونن برن سرکار و موجب پیشرفت مملکت و خوشحالی پدر و مادرشون بشن.
    سهمیه ۵۰ درصد مگه کمه که میخواید ۷۰ تا ۸۰ درصدش کنید؟؟!!
    یکم معقولانه تصمیم بگیرید بفکر بقیه جوانان بیکار هم باشین!
    اگه یه نگاهی کنید بقیه پتروشیمی هایی هم که قبلا آزمون گرفتن و۲۰ تا ۵۰ درصد سهمیه بومی گذاشتن در نهایت حدودا ۶۰ درصد بومی پذیرفتن!!
    بنظر من ۵۰ درصد هم زیاده و باید در رشته هایی که بالای ۴۰ نفر پذیرش دارن اعمال بشه بقیه رشته ها که حدودا ۲۰ نفر و کمتر پذیرش دارن سهمیه ۳۰ درصدی بزارن واسه بومی.
    ان شالله هر کی حقشه موفق بشه

  5. سامان says:

    ۵۰%%%
    بومی که به اندازه کافی زیاد بود
    برای چی دوباره میخوان بیشترش کنند.

    یا خدا…خودت به داد ما جوانها برس

  6. سارا says:

    چرا خانم ها را وارد نمیکنن . برا پستای مدیریت و حسابداری ک میشه حالا اگر بهونشون اینه که خانما نمیتونن تو سایت کار کنن

  7. عادل says:

    بابا منم بوشهریم اما دیپلم ولی تو پلیمر پاد کار کردم وجوشکار وپایپینگ شون ما امتیاز نداریم

  8. صادق says:

    این خانم الماسی هنوز نمیفهمه که دنیا عوض شده و زمان قبیله و شهر و روستا دیگه نیست. چرا نهادهای نظارتی بر رفتار این خانم نماینده نظارت ندارند. عسلویه مرکز سرمایه گذاری کشور هست ومتعلق به همه مردم ایران. ایشان ولی در منطقه طوری رفتار میکنن و به مدیران عامل فشار میارن که انگار ایشان مالک عسلویه هستند و ارث پدریشون را میخواهند. عسلویه مال ایران و متعلق به همه مردم ایران است و این بساط بومی بازی و دخالت در امور اجرایی که نمایندگان بوشهر خصوصا خانم الماسی راه انداختن برای رای جمع کردن دور بعد باید جمع بشه

  9. ناشناس says:

    خوب ۷۰ درصد برمی چرا؟
    اصلا لحن این نماینده نشون میده از بازار کار و پتروشیمی اطلاع چندانی نداره
    لطفا رسیدگی کنید که بیش از ۵۰ نشه ظرفیت بومی، خیلی سطح شرکت پایین میاد اونجوری

  10. Majid says:

    سلام حمید جان شما که اینقدر دم از عدالت می زنید تا حالا از خودتون پرسیدید چند درصد از نیروهای متخصص در عسلویه غیر بومی هستند در صورتی که ما در استانی زندگی میکنیم که با توجه به شرایط سخت آب و هوایی و باتوجه به این همه سرمایه هنوز جزو محرومترین استان های کشورهای آیا حق جوان بوشهری اینه که همیشه در قبالش تبعیض بشه شما برو آگهی استخدام شرکت های دیگه رو هم تو استان های دیگه نگاه کن اونها که صدرصد بومی میگیرن والا حرف شما کمال بی انصافیه

  11. علی says:

    مگه.بقیه.ادم.نبستن.مگربومیهای.انجا.برای.کاربه.جاهای.دیگه.نمیرن.بومیها.هم.از.اینطرف.سودمیبرن..هم.جاهای.دیگه

  12. کنگونی says:

    به نظر من خانم الماسی واقعاً داره همت می کنه ولی متاسفانه عده ای مسئولین شرکتها که از شهرستانهای برازجان، گناوه، دیلم.،اهرم هستند و قدرتمند شده اند و به بهانه بومی بودن الان دارند به سرعت نیرو به پروژهای در دست بهره برداری نیروهای فک وفامیل خودشون پمپاژ می کنند و دست بومیهای منطقه کنگان، جم،دیر بعد از مصاحبه صوری که بیشتر شهرستانهای فوق الذکردر آن دست دارند بومیهای واقعی منطقه به جای دستشون بند نمیاید و همچنان بنا به دلایلی در مصاحبه ها رد می شوند.
    فقط خدا می تواند یه داد مستضعف برسد

  13. حسین says:

    الودگی وبیماریش برای مردم بوشهره ولی اشتغالش برای سایر استان ها تازه ۵۰ درصد هم کم است بریا ازمون خای استخدامی خوزستان رو نگاه کنید کلا بومی میگیرن

  14. سعید says:

    من نمی دونم که ای چه عدالتی که می خوان ۷۰ درصدش کنن نیروهای بومیرو.انگار نه انگار که ایرانی هستیم. ما هم اگه قدرت داشتیم باید دروازه شیرازو می بسیم می گفتیم فقط ۳۰ درصد از اطراف استان بیان اینجا خودشونو درمون کنن. یا وقتی جنگ شده بود باید کلا شیرازو می بسن می گفتن هیچکس وارد شهر نشه شهر شلوغه. واقعا متاسفم برای خودمون وکشورمون

  15. سجاد says:

    والا پنجاه درصدم زیاده…پس با این حساب هر کسی از اون منطقه شهرای دیگه درس میخونه یا کار میکنه باید بندازن بیرون.

  16. ناشناس says:

    اوج نا جوانمردیه که کل سهمیه رو به بومیا بدهند عسلویه مال کل ایرانه گناه جوانان دیگه چیه که بومی نیستن منم کاشکی یه نماینده با شرف داشتم

  17. justagirl says:

    کاش برای جنسیت استخدامی ها هم فکری میکردن. همه استخدامی ها برای آقایون هست. پس تکلیف خانم ها چی میشه ؟؟

  18. من says:

    با سلام
    لطفا شرط معدل را حذف نکنید تا افراد مستعد قبول شوند./

    با بومی کردن استخدامی حق بقیه بچه های ایران را نخورید

    لطفا
    شرط معدل را بالاتر ببرید که حذفش نکنید حذفش نکنید حذفش نکنید

  19. ناشناس says:

    سلام
    چرا داخل سایت شرکت خبری از ثبت نام نیست؟

  20. ساسان says:

    با عرض سلام خدمت مسئولین بگذارید بر اساس لیاقت و سواد نیروها جذب شوند و در غیر اینصورت نیروهای نالایق بر سر کار می آیند و وضع کشور می شود این . افرادی مثل من که تلاش زیادی برای یادگیری مطالب دارم و روزانه بعد از خدمت حداقل ۱۲ ساعت در روز می خوانم نسبت به تلاش بی انگیزه می شوم این جور افراد پر تلاش از تلاش دلسرد و افراد تنبل به تنبلی تشویق می شوند و این مطلب سخن حضرت علی (ع) را نقض می کند یعنی شما مسلمان نیستید بگذارید جوانان کشور امید به زندگی داشته باشند
    مگر استان بوشهر جز ایران نیست و ما ایرانی نیستیم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن