بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51093
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 25 آبان 97 3:59 ب.ظ

مدیرعامل پتروشیمی جم گفت:

۲۲۰ نفر نیرو از طریق آزمون سراسری در این مجتمع بکارگیری خواهند شد

ثلاث- مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم گفت: ۲۲۰ نفر نیرو از طریق آزمون سراسری در این مجتمع بکارگیری خواهند شد؛ در جذب نیرو برای بومی های استان بوشهر امتیاز و نمره خاصی قرار داده ایم.

به گزارش ثلاث، جمشید تقی زاده روز پنجشنبه در حاشیه بازدید ائمه جمعه استان تهران از پتروشیمی جم در شهرستان عسلویه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرحی به دولت و مجلس ارائه شده است که امیدواریم با همراهی دولتمردان و نمایندگان اعتبار خوبی در سال ۹۸ برای اجرای طرح همسان سازی حقوق ها مطابق برنامه ششم توسعه لحاظ شود.
وی اظهارداشت: حل مشکلات جامعه بازنشستگان بویژه مسائل معیشتی رویکرد مهم صندوق بازنشستگان است.
معاون وزیر رفاه یادآورشد: طرح آی بی در هفته آینده رونمایی خواهد شد که با اجرای این طرح تمام تولیدات مجموعه ها ، معاملات و همه مباحثی که در بخش های اقتصادی صورت می گیرد بصورت آنلاین قابل مشاهده است.
تقی گفت: میزان سفرهای بازنشستگان از ۱۰۰ هزار نفر به بیش از دو برابر و تخفیف هتل ها و امکانات برای آنان به ۵۰ درصد رسیده است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور بااشاره به طرح خانه های امید افزود: اکنون ۴۸ واحد خانه های امید در حال افتتاح است و این پروژه نیز تداوم خواهد یافت.
تقی زاده گفت: در حال حاضر جمعیت بازنشستگان و خانواده های آنان حدود ۳۵ میلیون نفر است و تشکیل کانون ها و تعاونی ها با هدف تسهیل در امور بازنشستگان در حال انجام است.
وی اظهار داشت: توصیه های رهبری معظم انقلاب نصب العین همه ماست و خطوط قرمز مورد نظر معظم له را در همه موارد رعایت خواهیم کرد.
معاون ارتباطات و رسانه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیز گفت: آشنایی فرماندهان قرارگاه فرهنگی با صنعت پتروشیمی و اقتصاد و تقدیر از تلاش های افسران جهاد اقتصادی از اهداف مهم بازدید ائمه جمعه استان تهران از این مجموعه است.
حجت الاسلام احمد اسفندیار افزود: همانگونه که دشمن در جنگ سخت و نرم فرهنگی شکست خورد ، با مدیریت و رهبری داعیانه ولی فقیه زمان و عزمی ملی در جنگ نابرابر اقتصادی نیز شکست خواهد خورد.
وی تاکید کرد: حفظ وحدت و همدلی یکی از مهمترین شروط موفقیت است.
اسفندیار یادآورشد: به رغم همه اشکالات و یا نقدها ، امروز شرایط کشور خاص است و همه بویژه خواص جامعه و از جمله فرماندهان قرارگاه فرهنگی باید با ایجاد شور و نشاط و تقویت روح امید و خودباوری در جامعه بستر توسعه کشور و حرکت رو به جلوی نظام را فراهم کنند.
وی گفت: موفقیت های نظام حاصل و ثمره خون مطهر شهیدان است و باید همه از دستاوردهای نظام که برای آن خون های مطهر زیادی ریخته شده حفاظت کنند.

 

۲۲۰ نفر نیرو از طریق آزمون سراسری در این مجتمع بکارگیری خواهند شد
مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم نیز گفت: ۲۲۰ نفر نیرو از طریق آزمون سراسری در این مجتمع بکارگیری خواهند شد.
سید حسین میر افضلی افزود: جذب نیرو در این شرکت فقط از طریق آزمون خواهد بود.
وی بیان کرد: در جذب نیرو برای بومی های استان بوشهر امتیاز و نمره خاصی قرار داده ایم.
این مقام مسئول گفت: در حال حاضر نیز کلیه نیروهای فوق دیپلم و بانوان شاغل و یا جذب بر اساس نیاز شرکت ، فقط از بومی های استان بوشهر بوده و خواهند بود.
مدیرعامل پتروشیمی جم به موضوع جوان گرایی در این مجتمع اشاره کرد و افزود: جوان گرایی و استفاده از ظرفیت جوانان نخبه ، متعهد و متخصص رویکرد این مجتمع است و در حال حاضر میانگین سن مدیریتی در این مجموعه حدود ۴۰سال است.
میرافضلی بااشاره به برنامه ریزی های متقن برای افزایش ظرفیت تولید محصولات الفینی و پلیمری در این مجتمع اظهارداشت: برنامه اورهال مجتمع ظرف ۹ روز آینده آغاز خواهد شد که طبیعتا با رفع اشکالات در گلوگاه های معیوب ، میزان تولید محصول رشد قابل ملاحظه ای پیدا خواهد کرد./ ابوذر حسین پور. کنگان

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن