بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51277
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 3 آذر 97 4:41 ب.ظ

الماسی در نشست با مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر

کل بیکاران استان بوشهر ۲۰ هزار نفر نیستند، اما عزمی برای حل این معضل نیست

ثلاث- ماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توسعه اشتغال در استان گفت: کسی سفت و سخت به دنبال رفع مشکل بیکاری جوانان استان بوشهر نیست.

به گزارش ثلاث و به نقل مهر، سکینه الماسی صبح شنبه در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: کمیته امداد استان بوشهر جزء سه دستگاه برتر استان بوشهر است که علاقمندی ویژه ای برای پیگیری حوزه ماموریت آنها دارم.

وی افزود: در برنامه ششم توسعه در راستای رفع مشکلات مددجویان کمیته امداد یک حرکت انقلابی برای افزایش مستمری انجام گرفت که در بهبود شرایط معیشت آنها تاثیرگذار بوده است.

نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی همکاری مناسبی در راستای رفع مشکلات مددجویان کمیته امداد و بهزیستی دارد و راسا نیز اعلام کرده ام که هر نوع کمکی که از طرف دولت به مجلس بیاید هیچ اغماضی برای پیگیری و تصویب آن نداریم.

الماسی با اشاره به مشکلات موجود در عرصه اشتغال استان بوشهر بیان کرد: اگر چه گام هایی فراوانی برای اشتغال مددجویان کمیته امداد برداشته ام اما اگر مسئولان و نمایندگان مجلس پیش از من نیز همین گونه تلاش کرده بودند شاید مشکلی به نام بیکاری در سطح استان و به خصوص حوزه انتخابیه ام در جنوب استان بوشهر وجود نداشت.

وی ادامه داد: کل بیکاران استان بوشهر شاید به ۲۰ هزار نفر نمی رسد اما آدمی که سفت و سخت به دنبال رفع مشکل بیکاری جوانان استان بوشهر باشد در این استان وجود ندارد.

نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اعلام این که بخش عمده ای از تلاش هایم در عرصه گرفتن اعتبارات به استان رسانه ای نمی شود، بیان کرد: در یک نمونه ، برای نوسازی مدارس استان ۷۳ میلیارد تومان اعتبار مصوب کرده ام که در نوع خود بی نظیر است که این جدا از ۲۰۰ میلیارد تومانی بوده که طی سه سال گذشته در این بخش اعتبار برای استان گرفته ام.

عضو کمیسیون انرژِی مجلس یادآور شد : برنامه ای پنج ساله ای برای ساماندهی موضوع اشتغال جوانان استان بوشهر تدوین کرده ام که معتقدم با یک تیم همراه در سطح استان قابل تحقق است هر چند در جنوب استان بوشهر با وجود تلاش های یوسفی در منطقه اقتصادی انرژی پارس بخشی از آن محقق نشد اما با مدیر جدید این منطقه توافقات خوبی برای رفع این عقب ماندگی ها انجام شده است.

وی با اعلام ارائه برنامه اشتغال به مدیران نفتی و پتروشیمی جنوب استان ، عنوان کرد: اگر همکاری لازم انجام شود قادر خواهیم بود که تمام جوانان حوزه انتخابیه ام را ظرف یک سال آینده شاغل کنم که البته طی برنامه انجام خواهد شد و نتایج خوبی را   خواهید دید.

نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی امسال را سالی مهم برای انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: در حالی که دشمن به دنبال ایجاد هر نوع خدشه ای در چهلمین سال انقلاب است، نیاز است که نوع همکاری و تعامل مسئولان با همدیگر و با مردم به سمتی پیش رود تا ضمن رفع توطئه های دشمن، حلاوت این انقلاب در کام مردم شیرین تر از هر سال دیگر احساس شود.

بازگشت ۱۶۸ میلیارد تومان اعتبار نفت در استان بوشهر طی سال ۹۶

الماسی بیان کرد: متاسفانه به دلیل بی توجهی های انجام شده شاهد بودیم که از اعتبارات نفت در سال ۹۶، مبلغ ۱۶۸ میلیارد تومان در استان بوشهر جذب نشده است

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن