بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51404
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 16 آذر 97 1:38 ب.ظ

اطلاعیه دادگستری شهرستان کنگان در خصوص زمین خواری

ثلاث- پس از انتشار اخبار مرتبط با زمین خواری در کنگان و بنک که در قالب مصاحبه انجام شد، روابط عمومی دادگستری شهرستان کنگان اطلاعیه ای صادر نمود.

به گزارش ثلاث، پس از انتشار اخبار مرتبط با زمین خواری در کنگان و بنک که در قالب مصاحبه انجام شد، روابط عمومی دادگستری شهرستان کنگان اطلاعیه ای صادر نمود.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است:

 

در پاسخ به مطالب مندرج توسط ۲ نفر از شهروندان( کنگان و بنک) دائر بر زمین خواری یا موارد مشابه از طریق رسانه ها و فضای مجازی؛  

 

شهروندان گرامی هر گونه اطلاعات و  اخباری که در اختیار دارند را می توانند به دادگستری شهرستان اعلام نمیاند. درج مطالب بدون دلایل محکم و مستند و قانونی و خلاف واقع که موجب تشویش اذهان عمومی شود، جرم محسوب می شود و موجب مسوولیت برای مرتکب خواهد بود. چشمان بیدار و مسولیت پذیر فرزندان انقلاب اسلامی در دادگستری شهرستان کنگان هوشیار  و آماده پذیرش اطلاعات و اخبار مردمی  می باشد.

** مجموعه دادگستری شهرستان کنگان جمعه هفته آینده در مصلای نماز جمعه این شهر در قالب میز خدمت، آماده پاسخگویی به مسائل شهروندان گرامی می باشد.

** خبر تکمیلی مربوط به ادعای زمین خواری( در کنگان و بنک)، هفته پیش رو از طریق سایت خبری تحلیلی ثلاث و در قالب مصاحبه با رئیس دادگستری شهرستان کنگان به اطلاع عموم خواهد رسید.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن