بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57017
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 2 مهر 98 5:28 ب.ظ

رئیس جدید دادگستری کنگان معارفه شد

رییس کل دادگستری استان بوشهر در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری کنگان : برخورد قاطع با متعرضین به اموال عمومی رویکرد دستگاه قضایی است

علی جمادی در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان کنگان افزود: برخورد قاطع با مفسدین اقتصادی و متعرضین به اموال عمومی بویژه در شهرستان های صنعتی و اقتصادی مانند کنگان، برنامه مهم و رویکرد دستگاه قضایی است که صلابت اجرا و تداوم خواهد داشت.
وی تاکید نمود: برخورد با یقه سفیدهایی که تلاش می کنند با سوء استفاده از موقعیت اجتماعی و جایگاه حقوقی خود مشکلاتی را بوجود آورند و یا دخالت های غیرقانونی داشته باشند با جدیت دنبال خواهد شد.
این مقام قضایی به موضوع اطاله دادرسی و لزوم کاهش آن و تاکید رییس دستگاه قضایی کشور بر این مهم اشاره و خاطر نشان ساخت: اجرای احکام با دقت لازم در رسیدگی و اجرای سریع و کاهش اطاله دادرسی در حال انجام است بگونه ای که بر خلاف گذشته که بیشترین پرونده و اطاله دادرسی در استان مربوط به شعبه بازپرسی کنگان بوده اکنون کمترین پرونده و زمان دادرسی در استان متعلق به شهرستان کنگان است.
جمادی به موضوع احضار برخی مدیران متخلف نیز اشاره و عنوان نمود: احضار مدیران و رسیدگی به اشخاص حقوقی طبق دستور و تاکید رییس قوه قضائیه خواهد بود.
رییس کل دادگستری با اشاره به شعار سال و نقش دستگاه قضا در تحقق منویات رهبری اشاره و تاکید کرد: دستگاه قضایی از هر اقدام برای اشتغال ، رونق و حمایت از تولید داخل که موجب قطع وابستگی به بیگانگان شود برابر قانون حمایت خواهد کرد.

رسیدگی به ۴ هزار پرونده مالیاتی در سال ۹۷ 
رییس سابق دادگستری کنگان نیز گفت: در ۶ ماهه دوم سال ۹۷ قریب ۴۰۰۰ پرونده مالیاتی رسیدگی و حکم اجرا شد.
کیامرث شفیعی با تبیین خدمات انجام گرفته در زمان مسئولیت افزود: افتتاح سه شعبه صلحی ویژه شورای حل اختلاف در شهرهای کنگان ، بنک و سیراف ، جذب ۳ نیروی اداری و ۲ نیروی قضایی برای تسریع در رسیدگی به امور مردم ، کاهش زمان رسیدگی به پرونده به یک ماه با هدف کاهش زمان اطاله دادرسی و ساخت و تجهیز ۶ اتاق برای سهولت کار مردم از مهمترین اقدامات در زمان مسئولیت بود.

کاهش اطاله دادرسی و برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی در دستور کار قرار می گیرد 

رییس دادگستری شهرستان کنگان نیز گفت: کاهش اطاله دادرسی و تعامل با مردم و مسئولان در چارچوب قانون و برخورد قاطع با مفاسد بویژه در حوزه اقتصادی را با جدیت دنبال خواهم کرد.
احمد ناصرزاده افزود: در خصوص دعاوی خانوادگی و شوراهای حل اختلاف ، تلاش برای صلح و سازش بر مبنای قانون سیاست دستگاه قضایی شهرستان خواهد بود.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان نیز گفت: اجرای عدالت و قانون خواسته مهم مردم از دستگاه قضایی و مبنای کار قوه قضائیه است.
سید احمو موسوی پور افزود: تلاش برای حفظ و تقویت امنیت مردم و ایجاد زمینه برای رونق تولید اقدام مهم دستگاه قضایی است.
در این آیین از خدمات و تلاشهای یادگار دفاع مقدس ، کیامرث شفیعی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، تجلیل شد و احمد ناصر زاده رییس سابق دادگستری شهرستان گناوه بعنوان رییس شعبه اول دادگاه عمومی – حقوقی و رییس دادگستری شهرستان کنگان منصوب شد.

 

ابوذر حسین پور 

نظرات

  1. جعفرسالمیان says:

    من شاکی هستم هالادوسال پروندم دردادگاه کنگان شعبه دوخوابوندن

    • امید says:

      حق با شماست
      منم درگیر کلاهبرداری ماشین شدم
      ب لطف خدا تشخیص قاطع دادند ک کلاهبرداری نیست

  2. امید says:

    والا من هیچ عدالتی در این دادگستری ندیدم
    برید کلاهبرداری ماشین عباس ربیعی را ببینید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن