بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51436
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 17 آذر 97 12:43 ب.ظ

حضور مقتدرانه پتروشیمی جم در نمایشگاه پلاست اوراسیای ترکیه

ثلاث- پتروشیمی‌جم همگام با اهداف شرکت و همسو با توسعه کشور فعال‌تر از سال‌های گذشته در نمایشگاه پلاست اوراسیای ترکیه حضور یافت.

به گزارش ثلاث و به نقل از  روابط‌عمومی پتروشیمی‌جم: نمایشگاه پلاست اوراسیای ترکیه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادها از ۵ تا ۸ دسامبر ۲۰۱۸ مطابق با ۱۴ تا ۱۷ آذرماه در استانبول ترکیه در حالی برگزار شد که پتروشیمی‌جم همگام با اهداف شرکت و همسو با توسعه کشور فعال‌تر از سال‌های گذشته حضور یافت.
این گزارش می‌افزاید: پتروشیمی جم با هدف افزایش سهم خود در بازار ترکیه و میزان صادرات محصولات غیرنفتی در این نمایشگاه حضور مقتدرانه خود را نمایش گذاشت. این نمایشگاه فرصتی برای شناخت رقبا و تعامل تجاری با سایر شرکت‌ها و برندهای بین‌المللی به ویژه یافتن بازارهای وسیع در منطقه اوراسیا است و این درحالی است که در میان بازارهای موجود، کشور ترکیه به‌عنوان بازاری در حال رشد تلقی می‌شود و فرصت مناسبی است تا شرکت پتروشیمی جم از این نمایشگاه سهم بسزایی داشته باشد.
بنا به این گزارش: غرفه پتروشیمی جم که با مساحت ۱۵۰ مترمربع در سالن ۵ (پاویون ایران) به دو بخش CIP برای مذاکره سطح متوسط و VIP برای مذاکرات در سطح کلان مجهز شده بود چنان پرفروغ ظاهر شد که در چندین مرحله بازدیدکنندگان در صف انتظار ایستادند تا موفق به مطرح کردن موضوعات شوند و مذاکراتی که درنهایت منجر به اقتدار پتروشیمی جم در بازار پتروشیمی‌های جهان خواهد شد.
این درحالی است که کارشناسان زبده در حوزه‌های فروش و تکنیکال به‌صورت لحظه‌ای در غرفه پتروشیمی جم مدیریت مذاکرات محصولاتی از جمله HDPE،LLDPE،PP،BUTDIENE،BUTENE-1، ABS-RUBBER را عهده‌دار هستند.
همچنین این گزارش افزود: شرکت‌های پلی‌پروپیلن جم و تاپکو استانبول از شرکت‌های زیرمجموعه، در غرفه پتروشیمی جم به‌صورت مجموعه‌ای یکپارچه حضور یافتند تا محصولات استراتژیک جم را در فضای سالم رقابتی معرفی و عرضه نمایند. لازم به ذکر است شرکت تاپکو استانبول به‌عنوان عامل فروش محصولات پتروشیمی جم در بازار ترکیه نقش کلیدی را در نمایشگاه پلاست اوراسیای ترکیه ایفا می‌کند.
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن