بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51554
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 16 آذر 97 10:34 ب.ظ

بازدید مشاور مدیرعامل و مدیر حراست شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی از آزمون دعوت به همکاری پادجم

ثلاث- مشاور مدیرعامل و مدیر حراست شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی از نحوه برگزاری آزمون دعوت به همکاری شرکت پلیمر پادجم در دانشگاه امیرکبیر بازدید کرد.

 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه پلیمر پادجم، مشاور مدیر عامل و مدیر حراست شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در بازدید از آزمون دعوت به همکاری شرکت توسعه پلیمر پادجم بر دغدغه وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی  پیرامون موضوع شفافیت و عدالت جنسیتی تاکید کرد.

بهاروند در این بازدید گفت: پس از سکانداری وزارت کار و تامین اجتماعی توسط دکتر شریعتمداری، یکی از مهمترین دغدغه های ایشان شفافیت و برقراری عدالت در جذب شرکت ها می باشد که خوشبختانه شرکت توسعه پلیمر پاد جم در مسیر تحقق وعده های وزیر محترم با برگزاری آزمون دعوت به همکاری به صورت برابر پیشگام بوده است

وی تصریح کرد: یکی از نکات مثبت آزمون توسعه پلیمر پادجم رعایت اولویت بومی و پذیرش همگان با نگاه عدالت جنسیتی میباشد.
بهاروند ادامه داد: یکی از اهداف برگزاری این آزمون رعایت عدالت به صورت مساوی میان تمام داوطلبین و انتخاب نخبه با رقابت آزاد است که در راستای سیاست های وزیر محترم در بحث جوانگرایی و نخبه گرایی است. امیدواریم این تدبیر ارزشمند پتروشیمی جم توسط دیگر شرکت های زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری نیز پیرامون جذب از طریق چنین آزمون هایی رعایت و اعمال شود.

مشاور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تبریک روز دانشجو با اشاره به همزمانی روز دانشجو و زمان برگزاری آزمون در دانشگاه گفت: تقارن این دو زمان را به فال نیک میگیریم و امیدواریم ماحصل این تقارن را نزدیکی صنعت و قشر جوان و نخبه کشور باشد.
وی عدم ارتباط میان صنعت و دانشگاه را از مباحث مغفول واقع شده نام برد و عنوان کرد: امیدواریم با چنین اقداماتی بتوانیم شاهد برداشتن قدم های موثر برای تحقق این هدف والا باشیم.
بهاروند بیان کرد: انتظار ما به عنوان سرمایه گذار و سهامدار عمده صرفا برگزاری آزمون نیست و انتظار داریم  مجموعه دانشگاه و صنعت در مسائل اجرایی و پژوهشی دست به دست هم دهند تا  بتوانیم در دوره جنگ اقتصادی از آن بهرمندی داشته و شاهد استفاده آن در آبادانی کشور عزیزمان توسط جوانان و کارشناسنان باشیم.

وی در پایان گفت: خدا را شاکریم که آزمون توسعه پلیمر پاد جم با دقت کامل و رعایت عدالت برای تمام داوطلبین در حال برگزاری است و این موضوع سبب خواهد شد هیچ گونه ابهامی در هیچ یک از مراحل پیش رو ایجاد نشود.

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن