بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51559
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 16 آذر 97 10:40 ب.ظ

حضور مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و هیئت همراه در توسعه پلیمر پادجم

ثلاث- مدیر عامل سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی و هیئت همراه ، در سفری ۲ روزه به منطقه ویژه پارس جنوبی از شرکت توسعه پلیمر پادجم بازدید کرد.

به گزارش ثلاث و به نقل از پرتال خبری شرکت توسعه پلیمر پاد جم، رستمی ، مدیر عامل سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی و هیئت همراه ، در سفری ۲ روزه به منطقه ویژه پارس جنوبی از شرکت  توسعه پلیمر پادجم بازدید کرد و در نشستی با حضور مدیران عامل این شرکت در خصوص پیشرفت پروژه ها به گفتگو پرداخت.

در این نشست ضمن بررسی رشد ۷۴ درصدی پروژه پلیمر پاد جم درباره چشم انداز مثبت شرکت گفتگو و هم اندیشی صورت گرفت

 

 

به گزارش ثلاث به نقل از پرتال خبری شرکت توسعه پلیمر پاد جم، : شرکت توسعه پلیمر پادجم (سهامی خاص) به‌عنوان مجری طرح تولید ABS/Rubber توسط شرکت پتروشیمی جم در سال ۱۳۹۴ خورشیدی تأسیس گردید. این طرح در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس واقع در بندر عسلویه در زمینی به مساحت ۱۵هکتار، با ظرفیت تولید ۲۰۰،۰۰۰ متریک تن ABS در سال و ۶۰،۰۰۰ متریک تن Rubber در سال، تحت لایسنس یکی از بروزترین تکنولوژی‌های دنیا که در اختیار شرکت ایتالیایی Versalis-Eni S.p.A می‌باشد . مجتمع پلیمری پادجم قادر است ۹ گرید گوناگون ABS و ۳ محصول متفاوت Rubber در ۷ گرید گوناگون (برای اولین بار و به‌صورت انحصاری در ایران) با بالاترین کیفیت را تولید نمای

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن