بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51652
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 28 آذر 97 5:40 ب.ظ

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

از خبرنگاران تهرانی و غیر استانی استفاده نخواهیم کرد/ از رسانه های منطقه حمایت می کنیم

ثلاث- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: معتقدیم با وجود ظرفیت های خوب خبرنگاری در منطقه، نباید جهت پوشش اخبارمان از تهران- و دیگر استان ها- خبرنگار بیاوریم و این امکان برای ما فراهم است که از ظرفیت های خوب خبرنگاری همین استان استفاده کنیم.

به گزارش ثلاث، جواد گلی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس  در نشست با خبرنگاران استان بوشهر گفت: در ابتدا تشکر می کنم از این گردهمایی و حضور ارزشمند تک تک شما بزرگواران در این مکان.

وی اذعان داشت: عملکرد مجموعه ما هنوز کامل نیست و ما هنوز باید تلاش کنیم. ما از عملکرد روابط عمومی مان رضایت نداریم.

وی اظهار داشت: در سال گذشته هزینه های میلیاردی در منطقه کردیم و قطعا بنای ما این است که بیش از گذشته نیز هزینه کنیم.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس عنوان کرد: باید ارتباط هایمان را اصلاح کنیم. باید روابطمان را با خبرنگاران منطقه بهبود ببخشیم.

گلی عنوان کرد: معتقدیم با وجود ظرفیت های خوب خبرنگاری در منطقه، نباید جهت پوشش اخبارمان از تهران- و دیگر استان ها- خبرنگار بیاوریم و این امکان برای ما فراهم است که از ظرفیت های خوب خبرنگاری همین استان استفاده کنیم.

وی با تاکید بر این موضوع که ارتباط با خبرنگاران منطقه را تقویت خواهیم کرد، افزود: تعامل با رسانه های منطقه وظیفه ماست و به طور حتم از رسانه های منطقه حمایت خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: انتظار داریم دوستان رسانه ای نیز جلو بیایند و پیشنهادات خود را به ما ارائه دهند؛؛ ما با دل و جان پذیرای پیشنهادات سازنده دوستان هستیم.

گلی پیشنهاد داد: جلسات ما با رسانه ها به شکل ماهانه( یا هر چند هفته یک بار) برگزار شود تا راهکارهای تعامل دو سویه را بیشتر بررسی و در حد امکان اجرایی کنیم.

وی تصریح کرد: معتقدم، می توان با تعامل و نشست های منظم، همیشگی و ارتباط دو سویه، مشکلات را به حداقل رساند.

 

در پایان برخی از خبرنگاران نیز به نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمودند.

در این نشست، مدیران روزنامه ها، هفته نامه ها و برخی سایت های خبری و نمایندگان خبرگزاری ها حضور داشتند.

مازیار هوشمند مدیر خانه مطبوعات استان و کشور نیز مهمان این نشست بود.

گفتنی است که شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد و پتروشیمی های مربوطه در شهرستان های عسلویه و کنگان واقع شده است.

دهکده گردشگری پازارگاد که در روستای شیرینو( از توابع شهرستان کنگان) واقع شده از جمله اماکن گردشگری و بسیار زیبا در استان بوشهر است.

 

شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس طی سال های گذشته اقدامات خوب فراوانی در حوزه مسئولیت های اجتماعی انجام داده است که برخی از آن ها عبارتند از نوسازی و احداث مدارس، ارائه خدمات به بیمارستان  عسلویه و بیمارستان کنگان( از تامین جمله پرواز متخصصین این مرکز درمانی، تامین اعتبار بخش اعظم از رادیولوژی دیجیتال، دستگاه آزمایشگاهی بسیار پیشرفته بنام اتوآنالایز)، کمک به ورزش شهرستان های عسلویه و کنگان.

البته این کمک ها بسیار ارزشمند و قابل تقدیر می باشند اما انتظار مردم شهرستان های کنگان و عسلویه به عنوان میزبان این صنایع بیش از این موارد است که ان شاءالله، تمهیدات مدیران و تصمیم گیران این شرکت، رضایتمندی حداکثری مردم این منطقه را به همراه داشته باشد.

 

 

عکس: حسین نوری

 

 

.

.

.

.

.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن