بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 52027
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 17 دی 97 2:10 ب.ظ

عرضه گوشت، مرغ و برنج با قیمت ویژه برای تنظیم بازار کنگان

ثلاث : رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنگان از عرضه اقلام مورد نیاز مردم با قیمت ویژه برای تنظیم بازار خبر داد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث ابراز داشت : با توجه به افزایش قیمت ارزاق عمومی و مورد نیاز مردم اقلامی را از امروز برای تنظیم بازار بین عامل های فروش تقسیم کرده ایم و به زودی قیمت ها شکسته خواهد شد .
امین نیکنام گفت : مردم شهرستان کنگان از امروز می توانند برنج ویژه تنظیم بازار با قیمت هر کیلوگرم ۵ هزار و ۷۰۰ تومان از فروشگاه پردیس ، فروشگاه آقای رنجکش در مرکز شهرکنگان، سوپرمارکت رضا در شهر بنک و فروشگاه آقای باران دوست در شهر سیراف تهیه نمایند.
وی افزود : همچنین مردم شریف شهرستان کنگان میتوانند مرغ منجمد تنظیم بازار را با قیمت کیلویی ۸ هزار و ۹۰۰ تومان از مراکز فوق الذکر به علاوه فروشگاه مرغ آقای علی پور در انتهای خیابان گردان تهیه نمایند.
نیکنام افزود : گوشت منجمد برزیلی ویژه تنظیم بازار نیز از امروز با قیمت ۲۹ هزار تومان در مراکز ذکر شده قابل دسترسی و خرید است .
رئیس اداره صمت شهرستان کنگان دلیل افزایش قیمت مرغ و گوشت را کاهش عرضه به بازار دانست و گفت :هر ساله با شروع فصل بارندگی و به تبع آن شروع فصل جفتگیری دام و طیور عرضه گوشت و مرغ به بازار کاهش می یابد و این امر سبب افزایش قیمت ها می شود و انتظار می رود با تزریق اقلام ویژه تنظیم بازار قیمت ها شکسته و پایین بیایند .

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن