بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:12 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64881
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 21 اردیبهشت 00 1:45 ب.ظ

خروج مرغ از بوشهر ممنوع شد

ثلاث-استاندار بوشهر از ممنوعیت خروج مرغ زنده از این استان خبر داد.

خروج مرغ از بوشهر ممنوع شد

به گزارش ثلاث، عبدالکریم گراوند عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: در این ایام عید میزان و قیمت میوه به بهترین نحو عرضه شد که خدمات دست‌اندرکاران قابل تقدیر است.

استاندار بوشهر گفت: در توزیع برنج، روغن و کالاهای اساسی مشکلی وجود ندارد و تلاش ما این است که وضعیت توزیع گوشت مرغ در استان بوشهر عادی شود هر چند تا هفته آینده این مهم محقق می‌شود.

وی عنوان کرد: تا به حالت عادی برگشتن وضعیت توزیع گوشت مرغ، اداره کل پشتیبانی دام استان بوشهر موظف است گوشت مرغ به ظرفیت بالای ۱۰۰ تن در روز با قیمت مصوب تأمین و توزیع کند؛ اکنون وضعیت توزیع گوشت مرغ در استان مناسب نیست و باید به حالت اشباع برسد.

این مقام مسؤول با تأکید بررسی وضعیت تولید مرغداری‌های و تحویل به کشتارگاه‌های طیور خاطر نشان کرد: هر واحد مرغداری که بر اساس تعهد عمل نکرد سریع به تعزیرات حکومتی معرفی و برخورد قاطع شود.

گراوند تصریح کرد: مرغداری‌های متخلف باید از سوی تعزیرات حکومتی جریمه نقدی شوند و جهاد کشاورزی هم در عرصه میزان سهمیه نهاده دامی آنان برخورد کند.

استاندار بوشهر بیان کرد: مرغداری‌ها که مرغ تولیدی خود را کشتار و به بازار عرضه نکنند با حکم دستگاه فضایی، مرغ آنان در اختیار واحدهای کشتارگاه قرار می‌گیرد و توزیع می‌شود.

وی افزود: حمایت از تولید در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و تشکیل پرونده و برخورد قضایی آخرین راه حل در عرصه تخلف واحدهای مرغداری است.

گراوند تأکید کرد: خروج مرغ زنده از استان بوشهر ممنوع است و برای ارسال به دیگر استان‌ها باید با هماهنگی و نظارت جهاد کشاورزی عمل شود.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن