بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 52076
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:جمعه 21 دی 97 4:27 ب.ظ

از شمال تا جنوب بوشهر/ اینجا چراغی روشن است

ثلاث- با دیدن پیگیری‌ها و تلاش‌های فراوان خانم الماسی برای موفقیت کارجویان دعوت شده به مصاحبه، به عنوان یک شهروند بوشهری به جوانان جویای کار آن چهار شهرستان بخاطر داشتن نماینده‌ای مردمی که با جان و دل برای جوانان شهرش تلاش میکرد غبطه خوردم.

برخی خبرها متفاوت اند. برخی کارها به یاد ماندنی اند. مثل یک رویا. شبیه خوابی شیرین که ادامه اش در بیداری رخ می دهد. مثل من که فرصت استخدامی پیدا کرده بودم.

خبر خوب پذیرش خانم‌ها در آزمون استخدامی شرکت پلیمر پاد جم بعد از مدت ها فرصت خوبی بود تا در یک شرایط عادلانه برای کار مورد علاقه ام وارد رقابت شوم. البته ابتدا مثل همیشه برای خانم ها سهمی در نظر نگرفته بودند ولی در خبرها خواندم با پیگیری یک نفر از جنس خودم و دستور وزیر، مجوز شرکت در آزمون برای زنان صادر شده است.

با تلاش فراوان در آزمون کتبی قبول شده و جواز دعوت به مصاحبه را کسب کردم.  در مدت زمان کوتاه باقیمانده تا مصاحبه، باخبر شدم که در شهرستان کنگان کلاس آموزشی جهت موفقیت در مصاحبه شرکت پلیمر پاد جم برگزار می‌شود.

با وجود مسافت طولانی، از بوشهر، خودم را با اشتیاق به کلاس رساندم، از مطالب مفیدی که توسط اساتید مجرب ارائه شد استفاده کردم و کاملا با نحوه مصاحبه و چهارچوب آن آشنا شدم.

برگزاری این جلسه اقدامی تحسین برانگیز بود که توسط نماینده جنوب بوشهر به حمایت از جوانان بومی برگزار می‌شد.

در آنجا با دیدن پیگیری‌ها و تلاش‌های فراوان خانم الماسی برای موفقیت کارجویان دعوت شده به مصاحبه، به عنوان یک شهروند بوشهری به جوانان جویای کار آن چهار شهرستان بخاطر داشتن نماینده‌ای مردمی که با جان و دل برای جوانان شهرش تلاش میکرد غبطه خوردم.

جا دارد از نماینده جنوب استان بوشهر و شرکت پلیمر پاد جم که شرایط عادلانه ی را برای جذب نیرو ایجاد کردند، قدردانی کنم.

شهروند بوشهری

نظرات

  1. شهروند says:

    باسلام و عرض ادب خدمت شهروند بوشهری
    من هم به عنوان یک همنوع از خدمات خانم دکتر برای مردم صمیمانه قدردانی میکنم و همچنین از شما که این جسارت رو داشتی که مطلب بنویسی به خاطر اینکه همه مخفی کاری میکنن و عنوان میکنن خودمون بودیم که به اینجا رسیدیم . خداقوت شهروند بوشهری

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن