بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53305
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 17 اسفند 97 3:33 ب.ظ

حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه ؛

مسئولان پیگیر مشکلات مردم باشند

ثلاث – حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه به بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر انقلاب در این بیانیه فرمودند شعارهای انقلاب همیشه زنده است و شعارهای جهانی این انقلاب دینی ماندگار است.

به گزارش ثلاث ، حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه به بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر انقلاب در این بیانیه فرمودند شعارهای انقلاب همیشه زنده است و شعارهای جهانی این انقلاب دینی ماندگار است.

وی اضافه کرد: این شعارها هیچ‌وقت بی مصرف نخواهد شد چون با فطرت انسانی سرشته شده است. آزادی، اخلاق، معنویت، عدالت و استقلال به یک نسل و یک جامعه محدود نیست. این نیست که در دوره‌ای بدرخشد یا در دوره‌ای افول کند. مردم هیچ گاه از این شعارها دل زده نمی‌شوند. شعارهای حقی است که با فطرت انسان سازگار است. مردم اگر رویگردان شوند از مسئولینی رویگردان می‌شوند که به این شعارها پایبند نباشند.

امام جمعه عسلویه به ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید اشاره کرد و افزود: همه ما مدیون شهدا هستیم و همه به شهدا بدهکاریم و نمی‌توانیم این بدهکاری ادا کنیم. کسی که مسئولیتی در نظام دارد به شهدا مدیون است و باید با خدمت خالصانه و صادقانه به مردم به شهدا ادای دین کند با خدمت و شفاف بودن با مردم حق شهدا ادا می‌شود شهدا جانشان را برای بقای دین در طبق اخلاص گذاشتند.

هاشمی نژاد با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری، از خدمات کمیته امداد به مستمندان و محرومان شهرستان تشکر کرد و ادلمهداد: باید از این مدیرانی که زحمت می‌کشند تشکر کرد و مدیران کم کار هم از این مدیران پر تلاش یاد بگیرند.

امام جمعه عسلویه انتصاب آیت‌الله رئیسی به ریاست قوه قضائیه از سوی رهبر انقلاب را تبریک گفت و افزود: این انتصاب را به فال نیک می‌گیریم. باید تحولی در ساختار دستگاه قضائی مطابق با توصیه‌های هشتگانه رهبر انقلاب انجام شود ملاحظه این و آن نکنند هر کس خطا و تخلف کرد باید با او برخورد شود. مردم همین را می‌خواهند نظام و حاکمیت همین را می‌خواهند.

هاشمی نژاد از حضور وزیر آموزش و پرورش و استاندار بوشهر در شهرستان عسلویه تشکر کرد و گفت: ان شاءالله حضور وزیر برای شهرستان با خیر و برکت همراه باشد و مشکلات آموزش و پرورش شهرستان حل شود.

وی افزود: در عسلویه نباید ادارات کمبود داشته باشند و انتظار داریم وزیر آموزش و پرورش قدم‌هایی برای رفع مشکلات آموزش و پرورش شهرستان بردارند. در جلسه صبح با وزیر، فرماندار عسلویه و مدیرکل آموزش و پرورش مشکلات را بیان کردند و امید است با کمک مسئولین این مشکلات حل شود.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن