بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53468
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 24 اسفند 97 3:51 ب.ظ

حجت‌الاسلام محمود محمودی

اسکله تجاری نیاز جدی کنگان است

ثلاث – حجت‌الاسلام محمود محمودی در نماز جمعه کنگان با اشاره به سفر هفته آینده ریاست جمهوری به شهرستان کنگان اظهار داشت: اسکله فعلی جوابگو نیست و به رغم اینکه اسکله جدید در ادوار مختلف بارها کلنگ زنی شد اما هرگز به سرانجامی نرسیده است.

به گزارش ثلاث ،حجت‌الاسلام محمود محمودی در نماز جمعه کنگان با اشاره به سفر هفته آینده ریاست جمهوری به شهرستان کنگان اظهار داشت: اسکله فعلی جوابگو نیست و به رغم اینکه اسکله جدید در ادوار مختلف بارها کلنگ زنی شد اما هرگز به سرانجامی نرسیده است.

وی بیان کرد: انتظار و توقع جدی مردم اینست این بار دولت دوازدهم با عزمی جدی و راسخ اقدامی عملیاتی انجام و عملیات احداث اسکله واقعاً اجرایی شود.

خطیب جمعه کنگان عنوان کرد: یکی دیگر از مطالبات جدی مردم بویژه جوانان مسئله اشتغال است و شایسته و زیبنده نیست در کنار حجم عظیم صنعت جوانان این خطه از بیکاری رنج ببرند و مدام برای کار به جاهای مختلف مراجعه و سرگردان باشند.

محمودی به حجم عمده صنعت در شهرستان اشاره و خاطرنشان ساخت: شهرستانی که میزبان نفت و گاز و پالایشگاه‌های مهم و بزرگی در آن فعال و افتتاح می‌شود باید به صورت ویژه دیده و به آن خدمات دهی شود.

وی در همین زمینه تاکید کرد: شایسته نیست در کنار این همه نعمت عده‌ای از مردم فاقد مسکن باشند که انتظار می‌رود دولت با استفاده از ظرفیت شرکت‌ها مشکل مسکن افراد محروم را حل کند.

امام جمعه کنگان به مسئله ورزش نیز گریزی زد و گفت: انتظار به جای جوانان و جامعه ورزش حمایت صنعت از دسته‌جات ورزشی در این شهرستان است.

محمودی در پایان بخش مطالبات مردمی از دولت حمایت از زیرساخت‌های دینی و مذهبی، توجه جدی به زیرساخت‌های آموزشی، درمانی و توسعه مراکز رفاهی را از دیگر خواسته‌های مردم از دولت دوازدهم عنوان کرد.

وی با دعوت از مردم و مسئولین برای دیدار با ریاست جمهوری گفت: به رغم همه مسائل و مشکلات و یا گلایه‌ها باید از این فرصت مهم برای توسعه و آبادانی شهرستان و گرفتن امتیاز از دولت استفاده مطلوب شود.

خطیب جمعه کنگان افزود: جایگاه حقوقی سران قوا به اصل نظام گره خورده و باید حریم‌ها حفظ شود.

محمودی در خصوص استقبال از رئیس جمهور گفت: به بهانه تکریم و استقبال از ریاست جمهوری نباید کاری که خلاف شریعت و شأن و جایگاه ریاست جمهوری است انجام داد.

وی با تبریک میلاد مولای متقیان امیرالمومنین علی (ع) و فرزند نازنینش حضرت امام جواد (ع) و مروری بر سیره حضرات معصومین علیهم السلام بیان کرد: بدون شک معرفت و ارتباط با اولیای الهی و پیروی از آموزه‌هایشان، تنها راه دستیابی به سعادت دنیوی و اخروی است.

امام جمعه کنگان در بخش دیگر با مرور مهمترین تحولات سال ۹۷ و لزوم توجه جدی به منویات رهبری فرزانه انقلاب در خصوص شعار سال و اجتناب از کارهای زودگذر، بی اثر و شعاری تاکید کرد: راه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی، توسعه و اشتغال پایدار تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی است.

محمودی در پایان با اشاره به مراسم معنوی اعتکاف و لزوم بهره گیری از فیوضات ایام‌البیض گفت: دستگاه‌ها و خیرین اداره تبلیغات اسلامی را برای برگزاری اعتکاف یاری و معتکفین نیز بدانند اعتکاف عبادتی شخصی است و انتظارات خود را پایین بیاورند.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن